Weer werken

<p>Hoi, </p><p>Volgende week mag ik weer aan het werk. </p><p>Mijn kleintje is zeer van slag als hij geoefend heeft bij het kdv. Dit uit zich in huilen en niet willen slapen terwijl hij onwijs moe is! </p><p>Hij gaat 1 dag kvd, 1 dag oma, 1 dag andere oma. </p><p>Ik zie hier als een berg tegen op, terwijl ik weet dat het ook wennen zal zijn. Herkennen jullie dit gevoel & hebben jullie evt tips? </p>

Pfff nou ik lees mee voor tips want ik zie hier ook als een berg tegenop! Ik moet over een tijdje ook weer beginnen maar heb er vanacht voor het eerst wakker van gelegen, nog geen wenochtendje gehad maar ik vind het ineens helemaal niks meer! En zelfs dat ze naar oma gaat vind ik niks ineens terwijl die hartstikke lief is maar ben bang dat ze dan veel minder regelmaat en rust heeft zoals nu en overal mee op sleeptouw wordt genomen en dat wil ik absoluut niet :(

Je heb groot gelijk dat je even mee mee leest! Ik lig er ook van wakker, zelfs buikpijn als hij op woensdag naar het kdv gaat. Ik ben bang dat ik hem zo ga missen, er zeggen zoveel dames dat het weer heerlijk is om te werken maar kan het mij nu nog niet voorstellen! Ik overweeg zelfs minder te werken maarja financieel gezien is dit een betere optie. Moeilijk hoor.. 

Hier ook hetzelfde. Volgende week twee wenochtenden. Ik vind het spannend en ben inderdaad ook bang dat ik van al die prikkels ‘s avonds de rekening betaal.mijn meisje heeft reflux, en wij merken ook heel erg dat dit erger wordt als ze te veel prikkels heeft gehad. Ik hoop zo dat het KDV vanzelf ook weer bij de nieuwe structuur gaat horen en dat ze er op een gegeven moment ook niet overprikkeld van raakt. Denk dat we daar ook op moeten vertrouwen dat het vanzelf veranderd in de normale gang van zaken voor ons en ons kleintje. Maar soms heb ik echt het gevoel dat ik per direct mijn baan op wil zeggen. Hahaha

Pff hou op schei uit. Ik hou me er ook al maanden mee bezig en ze is nog niet eens geboren.optijd oefenen met een paar uurtjes oppassen..gelukkig blijft ze maar 4 dagen verdeeld over 5 weken bij de oma's.. maar mijn schoonvader moet ook echt in huis blijven van mij. Mijn schoonmoeder valt regelmaltig op dr bakkes.. ze is een beetje lomp haha. Maar ik ben als de dood dat ze met de kleine valt! Ik ga hele strenge regels opstellen :p ben benieuwd hoe het zal gaan..uiteindelijk krijg je er wel vertrouwen in denk ik...(hoop ik)

Fijn om te horen dat jullie er ook tegen op zien. Die van mij heeft ook reflux. Gaat goed op het kdv. Hij heeft het ook naar zijn zin daar hoor! Op een of andere manier denk ik het beter te kunnen zeker bij mijn schoon moeder.. (sorry slechte eigenschap..) Hij gaat straks op woensdag avond naar mijn schoonmoeder. Na het kinder dag verblijf..  mij benieuwen hoe dit gaat.. 

Hoi,ik ben nu 2,5 week aan het werk en mijn prikkelgevoelige jochie van 4 maanden gaat 2 dagen naar het kinderdagverblijf. Ik heb hem de eerste week halve dagen gebracht. Dat was ook echt wel genoeg. De tweede week iets langer en deze week pas hele dagen. Hij is ontzettend moe als ik hem ophaal en moet soms ook even heel hard huilen als hij naar bed gaat. We doen hem nu in badje na het kdv (ook vanwege alle virusjes die hij daar oppikt) en daar wordt hij rustiger en rozig van. Het is wennen maar het gaat wel steeds beter.. ook daar, eerst sliep hij maar 1 x een half uurtje en nu slaapt hij al 3 korte slaapjes van 30-45 minuten . Het komt goed hoor, ook bij jullie! ?

Terug
Bovenaan