Weer werken...

ik zie er ook weer tegenop hoor, ondanks dat het mijn derde is die nu naar de oppas gaat. Hoe gaat dat daar met de fles? (geef nu bv) en hoe vind hij het daar met alle andere kids, hij is wel wat herrie gewend, maar toch.
En al die mail. Vreselijk! Ik krijg alle schoolmail thuis, en ben dus met mijn verlof wel blijven lezen. Wat niet nodig was (dus regelzaken in de trant van: ik heb morgen het 24ringsapparaat in mijn klas) heb ik weggeklikt.
Maar goed, vervelend dat je tegen een paaltje aan zat!
@ Petra, idd alle nieuwe stappen in het leven van je kind zijn weer even slikken. Heel dubbel. terwijl je ook apetrots bent, als je kind het leuk heeft met logeren, en een goede start maakt met zwemles.
Toch allemaal terug te voeren naar de navelstreng. Je kindje zat letterlijk aan je vast, en het loslaten begint nú al!

ik wil er even bij zeggen dat ik absoluut niet bedoel dat het niet goed is als je thuismoeder bent!! ik zou dat ook wel willen..maar ik bedoel je kindje word er zeker niet slechter van als het eens ergens anders is dan bij mama..idd het verhaal van mn buurjongetje is vrij apart..
mijn kids gaan in sept naar het kinderdagverblijf..ik zie er nu al tegenop..
maar ja er moet gewerkt worden he..
succes allemaal!

Dames, bedankt voor de reacties!
Het is me na een weekje werken meegevallen. Wel doodmoe ondanks dat ik administratief werk doe. En zo enorm produktief ben ik niet geweest. Iedereen de oren afkleppen over Anouk en foto's onder de neus duwen! Haha!!!
Met mijn autootje komt het wel goed: ik blijk volledig casco verzekerd te zijn dus krijg alles vergoed! Joepie! Ik moet nog een schadeindicatie laten maken. Nog niet aan toe gekomen. Vandaar ook nu pas mijn reactie. Mama heeft het druk nu ze weer werkt hoor.... Alle huishoudelijke klusjes bewaard voor mijn roostervrije woensdag en vandaag. Morgen de zolder op nu het daar eindelijk weer voor is. Daar moeten nog flink wat verhuisdozen uitgepakt worden en kleertjes op maat gesorteerd worden. Anouk is uit de kleinste kleertjes gegroeid dus tijd om lading 2 aan te vullen!

Met Anouk is het heel goed gegaan op het KDV. Ze slaapt en eet vrij goed. Het is nog erg wennen natuurlijk. Maandag en dinsdag heeft ze de hele dag niet naar mij gelachen. Woensdagmiddag pas weer toen ik vrij had. Dus toen ik haar donderdag ging halen was is bang dat ik wederom geen lachje meer zou krijgen omdat ik evil-mama ben die haar weer had weggebracht. Maar gelukkig: toen ze me zag kwam daar de mooiste lach die ik ooit had gezien! Mijn meissie, die lacht als ze mij weer ziet! Heeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!

Terug
Bovenaan