Weer werken

Wanner gaan jullie weer werken, en hoeveel uur?
Ik begin 30 mei weer voor anderhalf uur per dag. Ik werk in de avond dan is mn man gewoon thuis zodat niemand op ons meisje hoeft te passen. Was benieuwd hoe jullie dat gaan doen.

Gr Priscilla

Hai! Ik begin de eerste maandag in juli...dus ik heb nog even. Ik werk dan 3 dagen in de week. En mijn 4 kids gaan dan naar de BSO en naar het KDV....de oudste redden zich wel, maar Jack dat vind ik toch altijd wel zielig, zo'n baby gaat van de box naar de wipstoel...weinig knuffeltijd. Maar goed ik moet er even doorheen, het blijft lastig als je familie te ver weg woont.

Maar 1,5 uur in de avond is heerlijk, je moppie gewoon thuis bij je man is helemaal ideaal!

Groetjes Fee

Hoi hoi!

Ik heb nog verlof tot eind juli.
In de luchtvaart moeten we stoppen met vliegen bij 12 weken zwangerschap, dus ik ben al van september thuis.
Dat betekent wel dat ik 'maar' 10 weken zwangerschapsverlof heb na de bevalling.

Ik had nog een massa vakantiedagen staan van afgelopen jaar, die heb ik achter die 10 weken geplakt zodat ik de hele zomer lekker thuis ben.
Daarna ga ik nog maar 3 dagen werken, waarvan 1 dag administratie en 2 dagen vliegen.
Ik heb een parttime van 80% gevraagd met 1 dag ouderschapsverlof.

Opa's en oma's slaan zich nu al om op te passen, dus dat gaat geen probleem zijn hahaha

ik zit ondertussen sinds vorige week weer op school.
mijn rooster is bomvol.
maandag 9.00-18.00
dinsdag 8.30-16.30
woensdag 8.30-18.00
en donderdag en vrijdag eigenlijk stage maar dat heb ik nu nog niet

Ik blijf voorlopig thuis mijn contract is niet verlengt bij me uitzendbureau als ik weer ga werken zal dat in het weekend of avond/nacht zijn omdat ik nog altijd geen plek kan krijgen op de Kdv

Das fijn beginnen anderhalf uur en je baby fijn thuis is ook heerlijk.

Ik moet volgende week weer beginnen. Drie dagen achter elkaar aan. Twee weken komen opa en oma oppassen en daarna heeft m'n vriend schoolvakantie. Vanaf aug twee dagen naar het kdv en derde dag hoop ik dat m'n vriend vrij is. Ik wil
Niet meer dan twee dagen kdv. Ik vind heg eigenlijk maar niks.... Dat terwijl het m'n werk is :-s

Maar ik kan nog niet hele dagen werken ivm met klachten vd zwangerschap. Zere polsen, rug e
Vermoeidheid. Moet nog kijken hoe we dat nu gaan doen.

Ik werkte 6 uur in de week, onder schooltijd van de oudste. Dat gaat nu niet meer, dus heb ik mijn baan opgezegd.

Ik studeer in deeltijd, wat inhoudt dat ik 1 dag per week stageloop, daar ben ik alweer een week of 3/4 mee bezig. Verder ben ik 2 avonden naar school, van 17.00-22.30 ongeveer. Aan zelfstudie ben ik een uurtje of 15-20 per week kwijt.
Dus genoeg te doen, maar wel goed te combineren met de kids. Als ik naar stage ben, past mijn moeder op. Als ik 's avonds naar school ben, is mijn man thuis.

Gr Ingrid

9 juni loopt mijn verlof af, maar ik werk als oproepkracht in een verpleeghuis dus ik werk voornamelijk savonds en dan is manlief thuis zodoende hoef ik voor mijn kindjes geen oppas te regelen,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan