Weer werken

Ik begin 1 juli weer voor 2,5 dag. Dan ben ik 4 maanden vrij geweest. Vanaf augustus 4 dagen per week Caspar gaat dan naar het KDV. Ben eigen ondernemer. Dus kan het zelf regelen mits er maar voldoende brood op de plank komt.

Ik begin 10 juni weer.. Kan mn tijd zelf indelen en heb geen vaste uren (alleen de vergaderingen staan vast!) dus dat is wel heel luxe.
Vergaderen doe ik altijd s avonds en dan komt mn moeder meestal oppassen als Jasper aan het varen is...

Groetjes Annemiek

Ik begin vrijdag 17 juni weer, ik werk in de thuiszorg en draai de avonden dus ook hier geen oppas nodig.
Ik doe dit voor 12 uur in de week.
Ben wel aan het sollicitteren elders omdat ik in het weekend wel graag een ochtend draai maar deze organisatie daar niet in mee wil gaan.
Dus ben aan het rondkijken wat ze mij kunnen bieden.........

gr louise

Mijn zwangerschapverlof is op ,16 mei.
Ik heb geen werk en wil ook niet werken jajaja voorlopig! ik wil mijn kindje niet alleen laten hummmm
Maar ik moet veder dus na de zomer begin ik te solicitieren dan is Juliaan 6 maanden groot genoeg om naar de oppas te gaan.

Ik werk niet voor een baas dus helemaal geen verlof gehad. De week na mijn bevalling (en Tjerk en ik in het ziekenhuis lagen) was het superdruk met de caravans. Dus vanuit het ziekenhuis alles liggen regelen. De tweede week hielp ik zelf al weer mee en in de derde week deed ik het in mijn eentje. Ook heb ik al een aantal keren bloemwerk op bestelling gedaan en vandaag voor de 3e keer na de bevalling een foto-reportage wezen maken. Naaiwerk heb ik nog niet aangenomen.
De stalling is mijn basis-inkomen en ben altijd bloemiste geweest. De foto's zijn een uit de hand gelopen hobby maar steeds meer mensen vragen me dus ze zullen wel bevallen ahhahaa. Naaiwerk hebt ik stopgezet omdat het zoveel rotzooi geeft en ik niet echt meer een aparte kamer hier voor heb. Die moet nog verbouwd worden. Al met al geen verlof gehad, maar omdat alles aan huis is, hoef ik Tjerk niet weg te brengen en met die foto-reportages gaat hij gewoon mee.

Toevallig vandaag contact gehad met mijn collega's en hoef pas 25 juli weer te beginnen. Plak er nog een maandje vakantie aan vast, ook omdat mijn zoontje dan al schoolvakantie heeft en we toch 2 weekjes weg willen. Moet wel zeggen dat ik wel weer zin heb om te werken maar als het straks weer lekker weer is wil ik natuurlijk liever lekker thuis in de zon zitten!

Terug
Bovenaan