Weer werken!!!

Ik ben één van de eerste oktobermama's (onze dochter is van 2 okt), maar ik ben benieuwd of er al meer dames binnenkort moeten gaan werken en hoe jullie het geregeld hebben met opvang voor de kleintjes.
Mijn verlof zit er officieel al op maar ik moet na de kerstvakantie weer beginnen! Het si een dubbel gevoel. Ik heb zin om weer wat te gaan doen en ook weer bezig te zijn met andere dingen. Anderzijds vind ik het moederen HEERLIJK!!!!
Mijn dochter blijft straks 1 dag bij papa en gaat 2 dagen naar oma. Na de zomervakantie gaat ze 1 dag naar het kdv. Ik ga 3 dagen werken dus...... Spannend!!!

Ik ga aankomende maandag beginnen. ik ga ook 3 dagen werken. Jochem is gister voor het eerst 2 uurtjes naar de KDV gegaan om te wennen. vandaag 4 uurtjes en dan vrijdag 6 uurtjes. Hij gaat 2 dagen naar het KDV en een dag naar mijn nichtje. Ik vond het erg moeilijk om hem daar achter te laten. Vandaag ging het een stuk beter. Het is voor mij ook een dubbel gevoel. Lekker om weer wat te gaan doen maar moeilijk om niet bij mijn zoontje te zijn.

Noëlle is van 6 okt maar was 24 okt uitgerekend dus hoef pas officieel 9 jan weer te beginnen. (de luxe van vroeger geboren worden) Maar heb ander werk en nog heel veel vakantie dagen dus begin per 1 feb.

Ik ga 28/32 uur werken. Heb nog een koophuis met mijn ex en die moet ook betaald worden. Anders was mijn man een dag minder gaan werken dus wie weet in de toekomst.
We hebben voor 2/3 dagen een gastouder, 1 keer in de week mijn schoonmoeder en 1 keer per 2 weken mijn moeder.En als ze naar mijn moeder gaat dan blijft ze daar een nacht slapen want die wonen op 30 minuten rijden en dat zie ik smorgens niet zitten.
Maar door de wisselende diensten heb ik minder opvang nodig.

Heb heeel veel zin om te beginnen even weer iets voor mezelf en niet mama zijn.

Ik moet ook 9 januari weer beginnen en vind het echt vreselijk.... Heb een onwijs leuke baan en leuke collega's maar heb gewoon geen zin. Daarbij heeft mijn vriend uit een eerdere relatie 2 kids waar we een fijne (not) alimentatie voor betalen en moeten we zoveel aan eigen bijdrage kdv betalen dat ik praktisch voor niks werk. Nee het is allemaal niet echt motiverend maar goed...
Ik werk 3 dagen en dan 21 uur. De kids gaan 3 dagen naar kdv. Wij hebben helaas niet de luxe van oma's en opa's die op kunnen passen. Maar met een beetje geluk kan ik over een paar maanden 2 dagen 8 uur gaan werken en dan 5 uur oudersschapsverlof per week opnemen. Maar eerst even kijken hoe we dan financieel uitkomen.

Ben alweer begonnen met werken. Twee weken eerder dan dat de bedoeling was. Had geen werk meer en kon weer bij mijn oude werkgever aan het werk en het was zo druk dat ik weer wat eerder ben begonnen. Heb wel mooie uren want werk 's avonds en in het weekend dus ben overdag lekker bij de kleine.

Afgelopen maandag ben ik weer voor het eerst begonnen.
Om eerlijk te zijn was ik blij dat ik weer veel verantwoordelijk had die dag waardoor ik geen kans kreeg om teveel aan Lieke te denken.

Ik werk bij een lidl filiaal waar net een wisseling is geweest van filiaalleider en die weet ook nog niet zo veel. Hij is net een maabdje filliaal leider. Zelf werk ik er nu 5 jaar en we zijn zo opgeleid (door vorige 2 filiaal leiders) dat we zo de leiding over kunnen nemen.

Maar toen ik thuis kwam en alle 3 de kids weer zag wist ik wat ik die dag gemist had. De dag er na konden we echt niet in onze ritme komen. Morgen mag ik weer een dagje werken en dan hebben we al weer weekend. Hopelijk komen we dan wel weer in onze ritme. Want als dat niet gaat lukken dan denk ik er hard over om te stoppen met werken.

ik ga dinsdag weer aan de slag, onze kleine gaat 3 ochtenden naar mijn schoonzus(is gastouder)en savonds en in het weekend past papa op....ik werk onregelmatige diensten.
ik ben benieuwd, aan de ene kant wel zin om even wat anders om handen te hebben, anderzijds vind ik het heerlijk met ons manneke

Terug
Bovenaan