Weer werken!!!

Ik ben sinds deze week weer aan het werk, 3 dagen per week. Moet zeggen dat ik het leuk vind maar ook wel zwaar...

onze man gaat 1 dag naar kinderdag verblijf en de andere 2 dagen bij ouders/schoonouders.

Hoe dichterbij de dag kwam dat ik weer moet gaan werken...pfff ik wilde er nog 3 maanden vakantie aanplakken :) maar nu ik weer bezig ben is het ook wel weer leuk hoor, en zeker leuk thuis komen bij je ventje!

Mijn eerste werkweek is ook een feit, 5 halve dagen a totaal 24 uur;) werken is heel fijn, maar thuiskomen ook ontzettend. Wanneer ik om 8 begin geef ik Mearle om kwart voor zeven de fles, leg haar dan nog even op bed;) kan papa ook nog even slapen:D aangezien die de meeste late flessen doordeweeks doet:D genieten

Onze liam is ook van 2 okt., was op 2 nov. uitgerekend, dus we hadden nog een maande extra samen, heerlijk!
Eigenlijk moet ik ook komende woensdag weer werken, maar met wat verlofdagen wordt het pas 1 februari!! heb er wel heel veel zin in, weer eens gewoon mezelf zijn, en even geen luiers en flesjes!! begrijp me niet verkeerd, mama zijn is ook geweldig hoor! Ik ga 2,5 dagen werken en de rest van de week ben ik er gewoon voor liam.

Terug
Bovenaan