weer ziek

Hoi meiden,

Ik ben nu voor de 3e keer ziek deze winter, naast de 16 weken misselijkheid aan het begin van de zwangerschap. Ik merk aan mijn lijf dat ik echt door mijn reserves heen ben, ik pik echt ieder virus op dat in mijn buurt komt. Herkennen jullie dit? Ik merk dat de rek er een beetje uit is op deze manier, pffff... dit weer kan ik wel wegkijken, ik ben zo wanhopig toe aan wat lekkerdere temperaturen. Dat heeft ieder mens wel aan het einde van de winter, maar het is voor mij nu echt klaar.
Wat doen jullie om je weerstand een beetje op peil te houden? Ik: veel slapen, goed eten, veel fruit, vitaminepillen, zoveel mogelijk bewegen en toch naar buiten, maar het helpt geen bal!
 
Zooo herkenbaar! Een buikgriepvirus en twee grieprondes gehad.De laatste heeft voor een aardig klappie gezorgd.Vier weken enorm gehoest ook waardoor ik gekneusde ribben heb gekregen.Zeer pijnlijk.Kon weinig meer hebben door het slaaptekort.Sinds een week gaat het beter maar in de middag lig ik even op de bank.Echt toe aan zon idd! En ik kijk ook al uit naar het verlof, deze zwangerschap valt best zwaar.Er lopen natuurlijk ook nog twee kids rond die ook aandacht willen.Gelukkig heeft mijn man veel overgenomen toen ik ziek was en ook nu doet hij nog veel.Ben langzaam aan met de babykamer begonnen, daar kan ik wel van genieten.De buik groeit behoorlijk! Heb ook zoveel plat gelegen;).
Beterschap gewenst meid! Hopelijk komt het voorjaar snel onze kant op! Groetjes
 
Ah altijd fijn om niet de enige te zijn ;-) Het was gewoon een ramp afgelopen weekend, ook omdat onze zoon van 2 ook ziek was. En zelf ziek zijn en een ziek kind hebben dat alleen maar aan mama hangt, valt niet mee. Vannacht heb ik in het huis van mijn ouders geslapen om gewoon een ononderbroken nacht te kunnen maken, heerlijk! 8 uur geslapen zonder onderbreking, wat knapt een mens daarvan op!

Verder helpt het al dat het nu op zijn minst zonnig is, en wat minder koud. Kunnen we langzamerhand weer naar buiten toe.
 
Tip: Echinaforce van dr Vogel, helpt goed om de weerstand weer een boost te geven. Ook probiotica van Orthiflor (DA drogist) kan goed helpen om de weerstand een handje te helpen.
 
Terug
Bovenaan