weer z'n nacht

vannacht weer z'n rare nacht gehad..
ten eerste duurde het heel lang voor dat ik in slaap viel het laatste wat ik op de klok zag was half 1 valt op zich nog wel mee als je gewoon zou kunnen uitslapen maar nee hoor 3half uur later dacht me lichaam zo en nu is het genoeg geweest en was ik weer klaar wakker..

dus ik het hele ritueel van naar de wc ff wat eten en drinken maar jammer genoeg mocht dat niet baten want me lichaam begon al weer te klagen met pijn.. dus dan maar onder een warme douche en beneden de hond gezelschap houden..

pff soms is het lichaam niet te begrijpen

pfff kon je vanacht de hand wel schudden dan.

Vanacht veel pijn in mn buik gehad, en niet continu een harde buik maar wel dat je er niet van kan slapen!
Kon ook mn draai niet vinden, kreeg iedere keer last van maagzuur als ik op mn rug of links ging liggen en op rechts ging de boel weer zeer doen...

Tja, de laatste loodjes, nog even dan kan ik gewoon weer op mn buik slapen... zucht.. wat lijkt me dat weer heerlijk!

Sterkte ermee,
Liefs Marina

Zou daar toch eens met je vk over praten enzo dat je zo slecht slaapt en veel last hebt... misschien kun je net als mama van een kleuter 1 of 2 slaaptabletjes per week krijgen, zodat je iig dan goed slaapt..

dit is zo ook niet te doen

bekend idd, wel balen he dat je zo slecht slaap. ik wordt constant wakker als ik me wil omdraaien door die verrekte bekkenpijn. slaap al weken niet meer aan 1 stuk door. hoop toch dat je nog aan wat slaap toekomen voordat de kleine komt

Heeeel bekend...komt bij dat ik vannacht een wekadvies had gekregen voor Elias en hem elke 2 uur moest wakker maken... en toen werd Joris ook nog een keer wakker..
En toen ik om 4 uur nog lekker 3 uurtjes dacht kunnen te slapen deed mn bekken zo'n pijn...irritant hoor!

heb zo juist de vk praktijk gebeld omdat ik weer niet lekker werd.. moet overleggen met de dienstdoende vk of het kan wachten voor een onderzoek of dat zij langs moet komen..

maar mobiel nummer is in gesprek dus moet even wachten voor ik kan overleggen

hou jullie op de hoogte

heb haar te pakken gekregen..

eind van de middag komt ze langs ik moet urine opvangen zo dat ze me eiwitten kan meten naast me bloeddruk en verder gaat ze kijken waarom de kleine zich minder meld

Terug
Bovenaan