weer z'n nacht

Hoi Dromertje,

Ik zou inderdaad ook om slaapmiddelen vragen. Ik heb zelf een paar pillen temazepam (20 mg) gekregen, die mag ik 2 keer in de week gebruiken als ik echt niet kan slapen. Vannacht heb ik die voor de eerste keer gebruikt nadat ik al had geprobeerd om eerst een warm bad te nemen zodat ik kon slapen en nadat ik een uur had liggen voelen. Na het innemen van die tablet was ik zo vertrokken. Ik ben wel vaak wakker geweest omdat ik moest plassen, maar viel daarna wel zo weer in slaap.

Misschien toch ook iets voor jou? Alleen mag de vk dit niet voorschrijven, daar heb je een dokter voor nodig. Wellicht via de huisarts? Ikzelf heb ze van de gynaecoloog.

Gr ingrid

hallo,
je bent hier zeker niet de enige in!
ik ben vanacht wel 20 keer wakker geworden!
lagen om half 11 in bed. om half 2 ging de tv pas uit. (die zetten wij altijd op slaaptimer) ik heb de tv nog uit zien gaan. en kon toen nog niet slapen. meneer naast mij lag al lekker te dromen.
toen ik eindelijk in slaap viel rond uurtje of 3 werd ik denk ik wel elke kwartier weer wakker.
wat ben ik blij dat ik verlof heb!

Hio dames,
Ik had halverwege mijn zwangerschap ook slaapproblemen. Zat halve nachten op de bank, gewoon klaar wakker. Mijn verloskundige adviseerde mij om naar een acupunturist te gaan. Na drie behandelingen slaap ik als een roosje. Natuurlijk moet ik wel plassen of omdraaien, maar loop als een zombie naar de toilet en slaap gelijk weer. Sindsdien voel ik me een ander mens!
Mijn zorgverzekering heeft de behandelingen volledig betaald Misschien een gezonde tip waar jullie ook iets aan hebben?
groet, Jessica

Hier gaat slapen ook niet altijd geweldig, wordt er erg stijf van ook, denk omdat ik minder draai dan normaal, maar goed nog een paar weken en dan hebben we een andere reden om niet te slapen,, whahaha
Liefs MJ

Hola.
Ik heb eindelijk goed geslapen vanacht. veel dromen over mijn land en eten mischiem wilde ik niet wakker woorden jajajajajj het voelde zo echt met alle lekker eten hummmmm.

GRt EMi

Terug
Bovenaan