Weer zwanger na 2 miskramen!

Hoi meiden,

Oh...oh...het is erg spannend hier....heb net getest (ik had zulke duidelijke kwalen, maar morgen pas m'n NOD) en ja hoor een duidelijke ZWANGER op de test. Maar ik vind het zo eng nog na de 2 miskramen in augustus en oktober.
We zijn in ieder geval erg vruchtbaar. Hopelijk deze keer goed zwanger!
Wanneer zal ik de verloskundige of gync. kunnen bellen, wil ook niet te vroeg bellen, maar wil wel graag snel een echo!!

Groetjes,
Angel

Hai Angel,

Ten eerste gefeliciteerd!!!
Jeetje spannend hoor. Ik kan me het goed voorstellen. Ben nu ook weer zwanger na 2 miskramen eerder dit jaar.
Ik moest zelf naar de gyneacoloog en moest al bellen zodra ik ik weer wist dat ik zwanger was (i.v.m. een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Als ik jou was zou ik gewoon snel bellen naar de verloskundige of gyn. Afhankelijk van bij wie je onder controle stond. Dan zou ik het gewoon voorleggen en dan krijg je hopelijk snel een echo met een goed nieuws!!

Hou je ons op de hoogte?!

Liefs,
J_J
14w6d

He Angeltje, hier ben ik ook ff, zag nl. je topic.
Bij mij heeft de gyn gezegd dat ik meteen moest bellen en dan met 7 weken een echo ga krijgen.

Doe maar gewoon meis, ik snap dat je nog ff af wilt wachten voor de zekerheid. Maar als je nu weer een miskraam krijgt is dat al de 3e op rij en dan word je toch naar de gyn verwezen om te onderzoeken hoe dat komt.

xx Luna

Bedankt meiden voor jullie advies!
Ik heb net gebeld en het was inderdaad maar goed dat ik belde, want ze zitten heel erg vol. De gync. die mijn bevalling 3 jaar geleden heeft gedaan, zat al vol tot half december. Dus nu ga ik naar een ander gync. en kan ik dinsdag 27 november terecht!!! Spannend.

JJ, fijn dat het nu bij jou goed gaat! Sta je nog steeds onder controle van de gync. of ben je terugverwezen naar de verloskundige?

Ik heb 3 jaar geleden een vroeggeboorte gehad, dus het leek mij wel goed om nu eerst maar eens naar de gync. te gaan.

Luna, sterkte meis!

Groetjes,
Angel

Bedankt meiden voor jullie advies!
Ik heb net gebeld en het was inderdaad maar goed dat ik belde, want ze zitten heel erg vol. De gync. die mijn bevalling 3 jaar geleden heeft gedaan, zat al vol tot half december. Dus nu ga ik naar een ander gync. en kan ik dinsdag 27 november terecht!!! Spannend.

JJ, fijn dat het nu bij jou goed gaat! Sta je nog steeds onder controle van de gync. of ben je terugverwezen naar de verloskundige?

Ik heb 3 jaar geleden een vroeggeboorte gehad, dus het leek mij wel goed om nu eerst maar eens naar de gync. te gaan.

Luna, sterkte meis!

Groetjes,
Angel

Hé Angel!

Gefeliciteerd! Wat goed dat je weer zwanger bent. Ik heb eerst een hele tijd meegelezen, voor ik weer ging meeschrijven (dat ben ik pas gaan doen na mijn miskraam) en ik heb dus nu 3 keer goed nieuws van je gelezen. Driemaal is scheepsrecht, dus het zit nu vast helemaal goed!!!

Volgens mij willen ze dat je zo snel mogelijk belt als je zwanger bent. Tenminste de vk vond het prima dat ik belde zodra ik het wist. Dat was wel anders dan bij mijn dochtertje, toen was dat allemaal veel later in de zwangerschap...
Jullie hebben toch ook een kindje (ik dacht een meisje) van een jaar of 3? Onze dochter wordt eind januari 3 jaar.

Het lijkt me heel spannend voor je, dat je nu zwanger bent. Hoe voel je je? Voelt het anders nu?
Ik denk dat ik ook weer zwanger ben (volgende week woensdag NOD) en het voelt precies zoals de eerste zwangerschap, van mijn dochter dus. Daardoor twijfel ik niet eens of ik zwanger ben, ik ben er gewoon van overtuigd! Stom hè?

Heel veel sterkte met de spanning en ik hoop dat de eerste spannende weken voorbij vliegen!

Liefs, Kaskes

Hoi Angel...

Gefeliciteerd!!!

Kan me voorstellen dat je erg bang bent en tegenlijk mega blij.  

Op naar een goede gezonde zwangerschap en dat je over 8 maandjes mag genieten van een klein wondertje.  

Alice.

Hai Angel,

Hoe is het nu met je? Al een beetje aan het bijzondere idee gewend?

Ik kreeg mijn eerste echo bij 7w4d en omdat het er toen zo mooi uitzag mocht ik terug naar de verloskundige. Hier heb ik nog een extra echo gehad met 11w5d (deze heb ik zelf een beetje "afgedwongen"). Met 13 weken hebben we het hartje horen kloppen, maar ik moet zeggen dat ik nog steeds wel onzeker ben hoor. De angst dat het weer mis zou gaan zit er nog steeds.

Meid probeer toch te genieten he?!

Liefs,
J_J

Terug
Bovenaan