Weer zwanger na 2 miskramen!

Hoi lieve meiden,

Bedankt!!!!
Het gaat goed hier, ik heb erg zere borsten (gelukkig!) en ben met vlagen misselijk.

Ja, JJ, ik probeer wel te genieten, maar denk dat ik pas wat meer  ervan kan genieten na het bezoek aan de gync. Ik heb een afspraak op 27 november, ik ben dan 6 weken en 5 dagen. Hopelijk kunnen ze dan al een kloppend hartje zien!
Moet je met een inwendige echo nu juist wel veel drinken van tevoren of juist niet? Weet het eigenlijk niet meer, heb nl. nooit een inwendige echo gehad.

Kaskes, ik hoop zo dat je gevoel waar is!!!
Mijn dochter wordt eind november inderdaad 3 jaar! Jouw kindje ook 3 jaar, grappig!

Ja, meiden, het is nu toch heel anders om zwanger te zijn na 2 miskramen dan toen met m'n dochter, toen stond ik er niet zo erg bij stil dat het mis kon gaan. Maar ja, dat is logisch dat je dat na een miskraam/meerdere miskramen wat angstiger bent.

Bedankt voor jullie medeleven!

Groetjes,
Angel

Hai Angel,

Bij een inwendige echo moest ik juist niet veel drinken. Ik moest zelfs vlak voor de echo nog even naar de wc om te kijken of ik nog kon plassen (ik heb aardig wat inwendige echo's gehad).
Ik hoop en duim voor je dat je de 27ste een mooi kloppend hartje te zien krijgt!!

Ik denk inderdaad dat het echt waar is dat je na een miskraam nooit meer echt onbezorgd zwanger bent, maar we proberen wel ten volle genieten natuurlijk!

Hou je me op de hoogte?

Liefs,
J_J

Dank je wel lieve Luna en J-J!!

Ja, het blijft nog spannend. Ben blij dat ik misselijk ben en zere borsten heb, van mij mag dat echt wel zo blijven!!
Ik kijk wel uit naar 27 november, weet wel dat het daarna ook nog mis kan gaan, maar toch zal ik blij zijn als ik alvast een kloppend hartje heb gezien.

J_J, geniet van je zwangerschap!!!

Luna, sterkte met het verwerken van de miskraam. Hopelijk kan je het snel een plekje geven en vol goede moed weer verder gaan. Dat zal even z'n tijd nodig hebben.

Liefs,
Angel

De 27e naar de gyn! Da's al best snel! Ik duim voor jullie dat jullie een prachtig kloppend hartje zien! Nog maar 18 dagen...
Je wist niet dat het zo fijn was om misselijk te zijn en zere borsten te hebben, hè? ;-)

Onze dochter wordt eind januari 3. Leuke leeftijd, maar ook wel eens heel lastig. Het is een dametje met pit en ze weet heel goed wat ze wil. Ze kan ontzettend driftig worden als ze haar zin niet helemaal/helemaal niet krijgt. Drama's soms! We merken nu dat het consequent zijn vruchten af begint te werpen: ze begint wel eens iets heel boos tegen ons te zeggen, maar verbetert zichzelf dan snel en vraag het toch lief. Ze reageerde ook heel schattig op de miskraam. Ze vroeg alsmaar of ik alweer vrolijk was en toen hebben we haar maar verteld dat er een baby in mijn zat en dat die overleden was. Ze vertelde later aan mijn zus het volgende: Mama had een baby in haar buik, maar die is overleden. Dat is niet zo erg hoor, hij komt nog wel een keer terug! OF ze troostte me heel lief, zo'n enorme troost!
Hebben jullie het jullie dochter verteld, of had ze het niet zo in de gaten?

En wat zegt die meid van ons vanavond tegen me (ze lag ziek op mijn borst te doezelen): Jij hebt een dikke buik. Er zit een baby in je buik!
Bij de vorige zwangerschap heeft ze dat ook gezegd, een week voor mijn NOD!

Fijn weekend, K

Hoi Kaskes,

Dat is wel bijzonder dat je dochter dat zei en vorige keer ook!! Ik hoop voor je dat ze het goed heeft aangevoeld.

Ja, best soms ook moeilijk een kind van bijna 3 jaar, nu moet ik zeggen dat het sinds een paar weken bij ons weer wat beter gaat. Onze dame heeft ook veel pit in zich en reageert precies als jouw dochter. Maar inderdaad consequent zijn is heel goed, dat werkt echt ja.

Jaaa, ik vind het heerlijk dat ik misselijk ben en zere borsten heb! Laat dat voorlopig maar zo blijven.

Wij hebben niks tegen m'n dochter verteld over de miskramen, het was natuurlijk ook 2x vrij vroeg, bij 5 weken zwangerschap. Dus er was nog geen buikje ofzo te zien.

Ben wel blij dat ik 27 nov. terecht kan bij de gync.

Ik duim voor je!

Groetjes,
Angel

He Angel,

gefeliciteerd meid! Gelukig dat je 27 nov al terecht kunt voor een echo! Dat is idd heel normaal als je mk gehad hebt. Dan weet je tenminste dat alles goed zit.
Met een inwendige echo moet je blaas leeg zijn, dus niet teveel drinken vantevoren en net vantevoren ff naar het toilet. Hopelijk krijgen jullie ene mooi kloppend hartje te zine op de echo! We duimen voor jullie! Maar gezien de kwaaltjes die je hebt ga ik ervanuit dat het wel helemaal goed zit hoor!

Geniet er maar van en succes de 27e!

groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan