weer zwanger na miskraam.... zenuwachtig of angstig??

k heb had vooral krampen in t begin alsof je ongesteld moest worden ik ben nu 9 weken en heb ook een miskraam gehad met 8 weken de vorige keer.. een nare ervaring he,, ik zelf zit bij de gyn. ik ervaar dit als erg fijn aangezien je veel meer echos krijgt en in mijn opinie wat meer ondersteuning maar ik ben niet anders gewent.. heb nu dus al 2 echos gehad.. en dat is toch wel geruststellend.. misschien kan je huisarts hierin iets voor je betekenen als je dat zou willen natuurlijk ;) zolang je geen bloedverlies hebt is er niks aan de hand.. :) en of het hartje klopt zul je gewoon moeten afwachten maar dat komt vast goed..dus dont worry!!
 
mama2beeb. pijn in je lies/schaamstrek-bot kan banden pijn zijn. Alles is aan het oprekken. Als je het niet vertrouwd kan je altijd de vk bellen en die kunnen je het uitleggen. Ook ik had in het begin menstruatie krampen dit is het groeien van de baarmoeder. Dit voelde ik nu veel meer dan bij de missed abortion.
Succes en hoop dat het snel 18 mei is en je een prachtige echo hebt.
 
pfff lastige situatie hoor. Blijf positief denken
Ik hoop ook snel in jouw situatie te zitten. kortgeleden miskraam gehad en nu net weer ongesteld geweest. Mijn lijf is weer helemaal klaar voor om zwanger te worden maar de eerste periode zal niet meer zo onbezorgd zijn als de eerste twee zwangerschappen. Gelukkig heb ik klein ventje om van te genieten.
 
Heb vandaag de verloskundige toch naar even gebeld, heeft idd met m'n banden te maken enzo maar voor de zekerheid toch ook even wat urine laten testen op blaasontsteking! Hoe gek het klinkt en hoeveel last ik ook heb. Ben ik wel blij met deze pijntjes!! Vermoeidheid steekt nu ook de kop op! Zo hoort het te zijn! Heb zoveel zin in volgende week! Word een leuk cadeau voor de papa 2 be die is jarig de dag van de echo!!
Dank jullie voor jullie opbeurende woorden

@ imawu! Heel veel succes ga voor je duimen!! Geniet ondertussen zeker van je kleine ventje!

Groetjes
 
Heb vandaag de verloskundige toch naar even gebeld, heeft idd met m'n banden te maken enzo maar voor de zekerheid toch ook even wat urine laten testen op blaasontsteking! Hoe gek het klinkt en hoeveel last ik ook heb. Ben ik wel blij met deze pijntjes!! Vermoeidheid steekt nu ook de kop op! Zo hoort het te zijn! Heb zoveel zin in volgende week! Word een leuk cadeau voor de papa 2 be die is jarig de dag van de echo!!
Dank jullie voor jullie opbeurende woorden

@ imawu! Heel veel succes ga voor je duimen!! Geniet ondertussen zeker van je kleine ventje!

Groetjes
 
Ik heb ook een miskraam gehad ergens in januAri. Nu bijna 12 weken zwanger. En ook in het begin rond de 6 weken last van mn liezen. Soort spierpijn elke beweging voelde ik. Dus goed teken hoor! Paar dagen later was het weg. Vond ik jammer. Was blij me kwaaltjes. Maar na twee weken begon de misselijkheid. Die heb ik gehad tot vorige week.
En het is nog steeds moeilijk voor mij om niet onzeker te zijn. Maandag termijn echo en ben nu al nerveus.

Succes komt vast wel goed! Genieten van de kwaaltjes!
 
@ tamaraluijten.
Ja die zenuwen zijn er zeker, wij moeten nog even een weekje wachten voor de termijn echo, volgende week vrijdag. ( zou nu bijna 7 weken zijn)
ik durf nu nog niet helemaal vol te genieten, de pijntjes zijn vervelend maar oh zo fijn ondertussen! Gisteren bij de huisarts geweest geen blaasontsteking gelukkig! En nog even nieuwe zwangerschapstest gedaan om te kijken of t hcg was toegenomen... Nou duidelijker kon ie niet zijn!!
Zal duimen voor jou maandag! En hoop zelf dat t gauw vrijdag is!!!
Groetjes
 
Terug
Bovenaan