Weer zwanger, weer een spanndende tijd...

Hey,

Hoe gaat ie met de zwangere dames? De spanningen een beetje onder controle of is het echt afzien?

Mijn duimpjes draaien op volle toeren voor jullie!

Liefs grote broer

Bij mij precies hetzelfde. Ook ik heb de 23e een echo maar dat lijkt nog zo ver weg. Gisteren toen ik thuis kwam eerst maar een potje gehuild en daarna ging het wel weer. De hormoontjes doen mee en samen met de spanning wordt dat af en toe iets teveel.
Het is ook moeilijk om je gedachten uit te schakelen, het is zeg maar continu aanwezig. Straks eerst lekker weekend en leuke dingen doen, dat scheelt waarschijnlijk ook al een geel stuk.

Succes Alexandra en ik zal aan je denken.

Grote Broer hoe is het nu met jou dan?

Groetjes

Het gaat wel goed, ik begin op te krabbelen. Ik ben nog steeds wel erg moe, dus ik werk voorlopig nog maar mooi die halve dagen. Vanaf komende maandag kan ik m'n nod verwachten, dus dat is wel even weer spannend, maar het kan ook nog 2 weken duren of gewoon niet...
Kortom ik ben ook onrustig, maar om een andere reden. Mijn duimpjes draaien nog steeds voor jullie en een beetje voor mezelf hoor!

Liefs grote broer

Ps Masibo welke geel stuk? ;) haha

je schreef: Straks eerst lekker weekend en leuke dingen doen, dat scheelt waarschijnlijk ook al een geel stuk.

Hallo meiden,
ik ben vanmiddag bij de gyn geweest en heb een echo gehad. Er was een vruchtje van 5mm te zien op de echo. Helaas was er nog geen hartactiviteit te zien maar volgens de gyn kon dat kloppen bij de grote van het vruchtje. Over twee weken terug komen, dus het blijft nog even spannend

Groetjes
Mama van Simone

Hoi mamavansimone,

Wat spannend, mijn duimpjes draaien voor jou en ik hoop dat je over 2 weken hoort dat jullie uk goed gegroeid is en dat alles goed is.

Liefs grotebroer

Had ik gisteravond ineens lichtroze bloed op mn wc-papier zitten. Nou, gezien mijn 3 miskramen en het feit dat ik helemaal geen symptomen heb, was het voor mij al duidelijk. Maar.... daarna helemaal niets meer. Die onzekerheid steeds maar. Bah. En hoewel alles me zegt dat het niet goed is, toch steeds dat beetje hoop. Ben benieuwd of ik toch nog ga bloeden. Anders volgende week dinsdag de echo.

Terug
Bovenaan