weer zwanger, weer miskraam...??

beste meiden,
eind juni heb ik miskraam gehad bij 13 weken. het was nogal heftig, mijn verhaal staat ergens in het forum. Onderzoek wees uit dat het kindje eenernstige vorm van cyclopie en een waterhoofd had. Niet levensvatbaar. Dat weten we dan. Mijn man en ik zijn getest en we zijn geen drager van het gen. Goed nieuwsw dus. er blijft slechts een kleine verhoogde kans op nog een miskraam. Dit was echter al mijn tweede.
ik ben nu weer zwanger, 6 weken. Maar ik heb eergisteren en gisteren een heel klein beetje bloed verloren, 2 keer een druppel denk ik. (ik zit als een soor obsessie havik in het plee papier te loeren elke keer als ik naar de wc ga). Vandaag nog geen druppel, alleen wat bruijne restjes. Ik ben doodsbang dat deze zwangerschap ook fout gaat. Heeft iemand ervaring met het verliezen van een paar druppeltjes????
veel liefs calorietje

Hai daar,

Ik zit nu in mijn vierde zwangerschap, derde kindje. Januari moedertje.
Tijdens de eerste zwangerschap en tijdens deze heb ik geregeld bloedverlies (gehad).
Nu zo'n beetje om de week, tijdens de eerste alleen  het eerste termijn.
Het hoeft niet zoveel te betekenen, ik kan me wel voorstellen dat je je erge zorgen maakt, had ik na de miskraam ook heel erg.
Dat bruine spul is oud bloed, daar moet je je zeker geen zorgen om maken, dat spul moet er gewoon uit.
Mocht je wel blijven twijfelen, huiver  niet om de verloskundige te bellen en een echo aan te vragen. Vaak doen ze dat zelf en anders verwijzen ze je door naar de gyneacoloog. Voor je eigen gemoedsrust een stuk beter en zij zitten ervoor!!!!!

Heel veel sterkte en laat nog eens horen hoe het gaat!!
So long Annet

hoi,

Maak je maar niet te druk, bloedverlies kan fout zijn maar hoeft niet altijd zo te zijn !!
Het kan net zo goed een innestelingsbloeding zijn, dus wie weet zit t gewoon deze keer helemaal goed !
Ben zelf moeder van vier kids en heb dit ook meegemaakt, ook twee keer een miskraam gehad,  daarna is het gelukkig goed gegaan !
Herken wel je onzekerheid, probeer toch te genieten en als t je teveel wordt vraag je   de gyneacoloog toch om even met de echo te kijken.
Weet zeker dat ze daar gezien jouw voorgeschiedenis geen enkel probleem van maken.
heel veel sterkte en alle goeds gewenst voor de rest van je zwangerschap!!

Wendelien

hoi..
Ik heb mijn eerste zwangerschap ook moeten laten afbreken omdat het niet levensvatbaar was wel om een hele andere reden maar toch.ik was toen bijna 9 weken.
en bij de tweede keer had ik ook bloedverlies ook niet veel maar zat net als jij continu op het toilet. Ik heb toen de gyn. gebeld en mocht de dag daarna gelijk langskomen voor een binnenwaardse echo niet echt prettig maar wel fijn om te zien dat alles goed was. Ik had een gesprongen adertje en innesteling. bel gewoon de vk of gyn. en laat je niet afschepen.het hoeft niets te zijn maar het stelt je wel gerust. veel liefs en geluk Monique

hallo calorietje.

ik heb ook twee miskramen gehad en beide begonnen met bloedverlies en krampen, bij mijn derde zwangerschap ook weer bloedverlies maar dit is helemaal goedgekomen. heb nu inmiddels twee gezonde meiden.

hoop voor jou op ook goed nieuws, het is gewoon heel k**te dat door de miskramen geen ene zwangerschap onbezorgd voorbij gaat het blijft toch altijd knagen.

heel veel sterkte liefs kim

Hi meiden,
het gaat niet goed. Gisteren veel rugpijn, geen buikpijn. Wel bloeding. Vandaag bloedt het ook nog. ook nog rugpijn en raar gevoel in mijn buik. Ik verlies bloed als bij menstruatie, met kleine stolseltjes. Moet de rest dan nog komen???? of is dit het dan?
Vorige keer eindigde ik met curetage in het ziekenhuis, dat was duidelijk.
kan iemand me zeggen wat er nog komt/ moet komen, wanneer dit klaar is.
snik, snik, weer een tegenvaller..........................
bedankt voor jullie steun..

hoi calorietje,

wat ontzettend klote voor jou inderdaad rugpijn en stolselverlies nu kunnen we er niet meer omheen. waarschijnlijk heb je de rest van de week een soort erge menstruatieverlies mischien ook nog wat stolsels,

heel veel sterkte deze tijd.

liefs kim

Hoi calorietje,

Heel veel sterte meid, wat een ellende, hoop dat t spontaan doorzet zodat je niet gecurreteerd hoeft te worden !
Weet verder niet zoveel te schrijven maar vind t heel verdrietig voor jullie !!

Groet, Wendelien.

Terug
Bovenaan