weer zwanger, weer miskraam...??

hoi hoi
ik zelf heb in totaal 3miskramen gehad waarvan twee dit jaar,ook ik ben nu weer zwanger en net zo ver als jij.ik kan me voorstellen hoe je jou voelt.vorige week heb ik een echo gehad en zelf dacht ik dat ik zes weken en twee dagen zwanger was maar de echo wees 5,1 weken aan .aangezien het bij de andere miskramen ook rond deze tijd mis ging schrok ik me dood bij de echo.
net als jij ging ik ook elke keer naar de wc kijken of ik bloed verloor.gelukkig tot nu toe nog niet maar ben erg zenuwachtig voor de echo op de 28ste.is het gegroeid en klopt het hartje of niet?
ik wens je heel veel geluk en zal voor je duimen dat het goed gaat.
groetjes sil

beste meiden,
afgelopen donderdag toch naar ziekenhuis geweest. miskraam werd bevestigd. gisteren moest ik terug komen om te kijken of het vruchtje er nog zat. en ja hoor. na bijna 3 weken vloeien zit het nog vast geklemd. Morgen word ik weer gecurateerd.het houdt allemaal niet op. om hopeloos van te worden

Calorietje, ik wens je veel succes morgen.

Ik heb zelf vandaag bevestigd (middels een echo) gekregen dat ik een miskraam heb. Ik was 8 juni uitgerekend. Het moet er bij mij ook nog uit zeg maar.

Ik blijf maar huilen, niet normaal....

Liefs Jolanda

Hoi Calorietje,

Wat vreselijk dat het weer is mis gegaan!!! Sterkte met de curitage en ik hoop dat je er snel van hersteld. Nu alleen het geestelijke gedeelte nog want hoe krijg je alles weer op een rij. Eerst bij 13 weken en nu weer dit en allemaal nog zo kort geleden. Ik wens je daar heel veel sterkte mee. Ik blijf je op het forum wel volgen.

Ook bedankt voor jouw reactie op mijn nieuws ik zal ook zeker een kaarsje voor jouw aansteken om je geluk te brengen!!

Heel heel veel sterkte en wens je al het goeds voor de toekomst!!

liefs
apie

Terug
Bovenaan