weer zwanger worden

Ik ben 26 januari bevallen van een hele mooi gezonde dochter. Vanaf het begin af aan heb ik het gvoel dat ik weer zwanger wil zijn. lichamelijk voel ik me perfect!!! Het idee dat er in je buik een kindje groeit heerlijk. Om rond te lopen met een dikke buik daar kan ik echt van genieten.
Verder ben ik hele dagen thuis en is het nu ideaal om aan een tweede te beginnen. En voor amber is het ook erg leuk als ze straks een broertje of zusje heeft die niet veel jonger is. Op dit moment geef ik nog borstvoeding en gaat zwanger worden dus niet zo makkelijk borstvoeding beschermt voor 80% om niet zwanger te worden.

hoe denken jullie erover om weer zo snel zwanger te zijn?

liefs tanja

Mama van amber

Hoi hoi,

Ik kan me helemaal voorstellen hoe je, je voelt. Ik weet nog dat ik met kerst 2005 dacht had ik maar zo'n mooie dikke buik terwijl ons dochtertje op 22 november 2005 is geboren een maand later dus. Ook ik wilde heel graag een tweede kindje. En in februari dit jaar is ons tweede dochter Senna geboren. Ze schelen dus 15 maanden. Het is heerlijk om ze samen te zien opgroeien. Wel moet ik je zeggen dat de zwangerschap wel een stuk zwaarder is, althans dat vond ik. Kijk je moet de oudste wel altijd tillen dan, en als je, je niet lekker voelt moet je gewoond door want je eerste kindje kan zichzelf natuurlijk nog lang niet redden. Maar ik zou het je ook absoluut niet afraden. Ik heb erg genoten van mijn zwangerschappen, en geniet nu volop van onze prachtige dochters. Ik gaf trouwens ook bv, maar was binnen een maand weer zwanger, toen we stopten met de voorbehoedsmiddelen...

Nou succes.

Groetjes Anneke

www.lyan221105.dreumessite.nl hier zijn onze dochters op te bewonderen, en kun je ook mijn verhalen lezen van zwangerschap van Senna enzo...

Ahum Tanja, BV beschermt niet echt tegen zwangerschap hoor! Zeker niet voor 80%! Je wordt niet ongesteld voorlopig, maar kunt wel gewoon een eisprong hebben, en dus zwanger worden! Het is een fabeltje!
Persoonlijk had ik toch altijd even de tijd nodig om te ontzwangeren, tussen mijn kidneren zit telkens 2 jaar en 5 maanden. Maar sommigen vonden dit zelfs erg weinig!

groetjes,
Sabine

Als je zelf geen medische kennis hebt ga je naar mijn mening altijd uit naar wat de huisarts zegt. en de mijne vertelde dat het voor 80% beschermt. Weet ook niet hoe het zit.

liefs

hoi tanja,
mijn dochter is van 6 januari, maar ik kan ook niet meer wachten! ik hou mezelf nog een maandje in denk ik. en misschien lukt het niet zo snel dat weet ik niet (daarom zou ik liever nog vandaag beginnen haha!) maar voor hetzelfde geld lukt het wel meteen....
ik ben ook wel benieuwd hoe iedereen zou reageren! het is natuurlijk wel snel!

groetjes,
daphne

Hoi Tanja,
Evi is ook van 6 januari, en hier ook al weer kriebels hoor!!! Mijn gevoel zegt ja nu!!!! Maar mijn verstand zegt nog even wachten een paar maandjes. Mijn man wil ook nog een paar maandjes wachten en je moet hiervoor toch met zijn tweeen zijn .

groetjes Sonja

Ik heb het er gister met mijn man over gehad en het lijkt hem ook erg leuk al ziet hij ook negatieve kanten de reacties die we zouden kunnen krijgen. Mijn ouders zouden het erg leuk vinden maar de ouders van mijn man moeten er niet aan denken. maar ja we doen het toch echt voor ons zelf. Maar we zijn eruit we gaan er weer voor! Ik voel me echt super en kan niet wachten tot het weer zover is. de eerste keer was ik gelijk de eerste maand al zwanger ben benieuwd deze keer.

groetjes

Ik zou zeggen ga je gevoel achter na!!! of je het nu doet of over drie jaar er zitten altijd wel voor en nadelen aan!
Ik zelf moet er echt nog niet aan denken! ik vond de bevalling en de zwangerschap echt heel erg zwaar! ik weet niet eens of ik ooit nog wel zwanger zou willen worden!!!

Terug
Bovenaan