weer zwanger worden

goh,al best veel mensen die al weer willen.ik ook hoor.ik vind t moederschap heerlijk en boas is een hele rustige baby,daar kan er nog wel eentje bij.ik wil de komende jaren even helemaal leven voor mn kinderen,en ik heb nu al zin in   de drukte
van mij mag t nu meteen alweer,maar moeder natuur heeft bepaald dat mn lichaam er nog niet klaar voor is,want sinds het stoppen met de pil ben ik niet meer ongesteld geworden helaas.maar wie weet,word ik onverwachts toch nog snel zwanger.we zullen zien...
groetjes kari

hoi

wij hebben nu 2 kids, zit 2 jaar en 10 maanden tussen,
heel erg leuk vind ik zelf,
mijn dochter was een huilbaby, achteraf koemelkallergie, en nog meer
en ook last van darmen die niet goed functioneren.
ben heel blij dat mn zoontje nergens last van heeft en gezond is.
alle kinderen zijn verschillend, dus kari pas op wat je zegt, zo wil ik er nog wel meer
je weet nooit wat je krijgt,
persoonlijk zou ik dus niet zo snel al 2 kids willen
want als je eerste een makkelijke baby is en nog niet veel zelf kan,
en je er een babytje bij krijgt die een huilbaby is, ppfffff ik zou gek worden

maar goed, iedereen mag doen wat je zelf wil,
niet aanvallens bedoeld hoor!!

groetjes riana

hoi riana
als de 2e een huilbaby is is dat over 2,3 of 6 jaar niet minder zwaar.maar t is natuurlijk niet waar je vanuitgaat als je er aan begint.maar ik zal er zeker niet te makkelijk over denken

Hallo,

Ik ben het eens met Riana. Onze eerste (thomas) was een makkelijke en zeer actieve baby. We hebben met hem nooit gebroken nachten gehad, nu wel maar goed dat hoort er ook een beetje bij. Thomas is nu drie jaar, als ik met hun thuis ben kan ik niet altijd gemakkelijk met wes kroelen of volledige aandacht geven. En dat is soms echt heel irritant. Zodra wes huilt na zijn fles ('s avonds) wordt de oudste ook wakker en dat is /s morgens ook zo. Twee kids hebben is onwijs leuk maar erg pittig, ben achteraf ook blij dat wij effe gewacht hebben zodat we optimaal hebben kunnen genieten van de oudste.

Als ik een  dagje vrij ben dan gaat thomas naar de creche (wat hij erg leuk vindt) en ik blijf dan thuis met wesley zodat ik optimaal van hem kan genieten, want als er nog eentje rondloopt is dat een stuk lastiger.

Een voordeel is (wat ik vaak hoor) is als er weinig leeftijd tussen zit de jaloezie wat minder is dan als er twee of drie jaar tussenzit omdat ze dan het beetje beseffen.

Gr. Jeannette

mv Thomas 29-2-2004 en Wesley 19-1-2007

aan de ene kant zou ik wel meteen weer een klein babytje erbij willen, maar aan de andere kant wil ik me eerst nog lekker op Sanne richten. Ik vind het zo leuk om samen met haar te zijn en bewust elke dag  mee te maken  wat ze voor nieuwe dingetjes kan en wat voor nieuwe geluidjes ze maakt.
Als ik nu weer zwanger zou worden dan gaat je aandacht daar ook naar uit en misschien mis ik dan wel dingetjes van Sanne. Dus wij wachten nog even voorlopig.

Groetjes, Tess.

Hoi allemaal,

Ja zou ook het liefst weer snel zwanger willen worden vond het ook heerlijk om zwanger te zijn!!!
Maar ben ook nog niet ongi geweest en sinds 2maart moeder!!!
Geef ook borstvoeding!!! Zou graag een 2de kidje willen, omdat ik al 36jaar ben en je weet niet hoelang je nodig hebt vandaar!!!
We zien wel,gebruik geen voorehoedsmiddelen!!!

succes allemaal!!!

Liefs sandy

Esther is nu ruim 4 maanden en ik heb nog steeds een onregelmatige cyclus. Het is dus lastig 'rekenen', maar wij hebben iig besloten om de voorbehoedsmiddelen in het kastje te laten! Het lijkt ons geweldig, 2 kleintjes die dan met elkaar kunnen spelen. Esther was en is niet 's werelds meest gemakkelijke baby, maar goed, dat is nu ook mijn uitgangspunt en wie weet blijkt een tweede dan wel veel makkelijker te zijn. Net zo goed dat ik er nu ook vanuit ga dat ik weer 6 maanden misselijk ben. Ik heb het gevoel dat ik nu beter 'voorbereid' ben dan de eerste keer.

hoi,

je moet je hart volgen. zelf zou ik niet weer zwanger willen zijn. ik denk dat ik het niet meer aandurf, hoewel ik 2 hele fijne zwangerschappen heb gehad en 2 mooie meiden! met de angst dat het volgende kindje weer te vroeg geboren kan worden  durf ik het niet aan. er zit ruim 2 jaar tussen mijn kindjes en dat vind ik prima.

liefs van SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2006 32 wkn 1530 gram was 19-01-2007 uitgerekend

Terug
Bovenaan