Weer zwanger zo spannend

<p>Ik ben weer zwanger super leuk maar heel spannend! Vooral omdat de jongste net 11 maanden is, Ik vorige keer rot zwangerschap gehad heb en klote bevalling.. dus daar staan ze dan de 2 streepjes en ja tuurlijk ben ik heel blij want we wouden 2 kindjes kort op elkaar. Maar nu t definitief is denk ik ook wel shit nu nog even niet! Ben er nog niet helemaal aan toe merk ik. Had ook niet verwacht dat t na 2 x al zou gebeuren. Vorige keer duurde t bijna een jaar. </p><p>Ik wens mijn man veel succes want vorige keer was ik een heks hahaha. En onze kleine meid slaapt nog niet door dussss komt helemaal goed daar nee dan haha.</p><p> </p>

Goedemorgen, dat kan bij ons 1ste en 2de is er 15maanden verschil. En nu tussen 2de en 3de zal er ongv. 20 maanden zitten. Je kan het echt. Even door bijten!!

Goedemorgen, dat kan bij ons 1ste en 2de is er 15maanden verschil. En nu tussen 2de en 3de zal er ongv. 20 maanden zitten. Je kan het echt. Even door bijten!! Dus 1ste is nu 2 en half 2de is 1 en 4maand

Gefeliciteerd! Gelukkig heb je nog 8 maanden de tijd om aan het idee te wennen:) lekker van gaan genieten?

Bedankt allemaal!
Had liever dat t nog even uit gebleven was. Merk dat ik nu a la in stress schiet. Dit ook mede dat we nu pas rust hebben met ons meisje. Zij heeft kma en voordat de artsen dat geloofde. We hebben maanden slapeloze nachten gehad en huil dagen. Ik heb t gevoel nu pas weer beetje mezelf te zijn. En ja toch besloten om vast te beginnen omdat t de vorige keer zo lang duurde. Maar goed t is zo en ja ben blij maar vind t ook erg eng. Ook omdat t niet helemaal lekker loopt op t werk  mja..  
En ben ook bang voor reacties van anderen.. Oo dat is snel blabla  

Bedankt allemaal!
Had liever dat t nog even uit gebleven was. Merk dat ik nu a la in stress schiet. Dit ook mede dat we nu pas rust hebben met ons meisje. Zij heeft kma en voordat de artsen dat geloofde. We hebben maanden slapeloze nachten gehad en huil dagen. Ik heb t gevoel nu pas weer beetje mezelf te zijn. En ja toch besloten om vast te beginnen omdat t de vorige keer zo lang duurde. Maar goed t is zo en ja ben blij maar vind t ook erg eng. Ook omdat t niet helemaal lekker loopt op t werk  mja..  
En ben ook bang voor reacties van anderen.. Oo dat is snel blabla  

Heyyy 
Gefeliciteerd met je zwangerschap 
Hier ook een dreumes van net 1 jaar.
En ben nu 8 weken zwanger . Super spannend allemaal weer. En de dagen kruipen voorbij tot aan de volgende echo ?

Terug
Bovenaan