Weer zwanger zo spannend

Je hebt inderdaad gelukkig nog een paar maanden om je voor te bereiden op nog een kleintje, dan is je dochter ook weer wat ouder en kun je wat meer relaxen. 
Iedere zwangerschap en iedere bevalling is anders, probeer je daar ook aan vast te houden. Think positive. 
Ennuh, reacties van anderen? SCHIJT aan hebben. Je bent hiermee gezegend dat je weer zwanger mag zijn. Mensen hebben altijd wel een mening. Dan te vroeg voor een tweede, maar andere kant, als de oudste 2 jaar is, vragen ze ook gewoon maar alsof het niks, en wanneer komt de 2e? Oftewel, lekker doen wat je zelf wilt. 
Vaak ben je wel meer relax bij een tweede zangerschap dus kom je er hopelijk wat makkelijker doorheen! 

Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je het spannend vindt! 
Ik ben nu 9 weken zwanger en heb een zoontje van 10,5 maand. Vind het ook een dingetje hoor.. vooral de vermoeidheid die hoort bij de eerste weken. Bij mijn 1e zwangerschap ging ik liggen wanneer ik moe was. Nu gaat dat niet met een kleintje die hier rond loopt... ben alleen maar achter hem aan t rennen?
Het komt vast goed! Hopelijk is deze zwangerschap minder heftig en kan je lekker genieten! 

Gefeliciteerd! Herkenbaar hoor! Hier ook een baby van 11 maanden, die deze maand 1 wordt. Ik denk dat ik begin juni uitgerekend ben (heb een zeeeer onregelmatige cyclus), dan is de kleine 18/19 maanden. 
Ik had een vrij pittige zwangerschap en moeilijke kraamtijd. Bekkeninstabiliteit en heftige stuitproblemen zorgde ervoor dat ik met 2,5 maand na de bevalling pas weer een beetje uit de voeten kon.
hopelijk gaat deze zwangerschap stukken beter verlopen, anders wordt het nog vrij heftig allemaal haha! We gaan het zien! 
Ons meisje had koemelkallergie, maar wij werden daar heel vlot mee geholpen waardoor het gelukkig snel de goede kant op ging en de er nu zelfs overheen is. Heel veel succes met jullie kleintje en de zwangerschap! 

Mijn jongste is nu 10 maanden. En ook ik ben weer zwanger. 
WIj hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan gezien ik de vorige 2 zwangerschappen langer dan een jaar bezig ben geweest. 

Onze kinderen schelen niet veel haha 

Terug
Bovenaan