Weer Zwanger!!!!

Hoi lieve meiden,

Het is niet te geloven en ik geloof het zelf ook nog niet maar ik ben weer ZWANGER!!!!

De hele week was ik zo ontzettend misselijk, vooral 's avonds, erg moe ik liep de hele dag te gapen. Toen ik vanmorgen om 6uur al wakker werd van het misselijk gevoel in de maag dacht ik weet je wat al is het veel te vroeg ik ga er gewoon een test tegenaan gooien. Ik had zoveel "klachtjes" er moesten gewoon al veel hormonen in mijn lichaam zitten.

Dus vanmorgen met mijn CB-test in de hand zag ik gelijk een plus verschijnen. En ik wist niet wat ik zag....we gedacht maar zo snel al weer. Het is nu 6weken geleden dat ik ben gecuretteerd en nu al weer zwanger. Ik begrijp dat ik een ongelovelijke geluksvogel ben.

Toch weet ik dat er nog van alles mis kan gaan, helaas is die risico aanwezig. We kunnen alleen maar hopen dat het deze keer wel goed gaat en dat ik in augustus ons kindje in de armen mag nemen!!

Ik ben zooooo blij!! Ik huil,lach en dans de hele kamer door. Mijn vriend is wat rustiger en kan pas echt blij zijn als hij een hartje heeft zien kloppen. Ik kan hem wel begrijpen, ik voel die misselijkheid en mijn lichaam zegt op die mannier; het zit wel goed. Maar hij voelt natuurlijk niets en ik kom vanmorgen ineens met een positieve test aanzetten, dus ik vind dat niet zo gek.

Lieve dames ik hooop zo dat jullie me binnen kort volgen. Ik gun deze blijdschap iedereen. Ik zal voor jullie duimen!!!!!

Liefs Bibi

Wat geweldig meid! Gefeliciteerd !!!!
Ik lees het met tranen in mijn ogen, ik "ken" je al een tijdje van het mei-forum vind het geweldig voor je. Het geeft mij ook weer hoop natuurlijk.

Over 2 weken gaan mijn vriend en ik leker op vakantie na alle ellende van de laatste tijd, en zoals mijn moeder gisteren al zei: veel worden er zwanger op vakantie.... Het zou kunnen. Het lijkt me heeeeeeeeeeeeeerlijk.

Ik wil je een hele fijne zwangerschap wensen en deze keer zonder problemen. Houd ons op de hoogte als je een echo krijgt, he?

Liefs, Sylvia

Bibi,
Van harte gefeliciteerd.
Ik kan me voorstellen dat jullie wel wat angst hebben maar de meeste zwangerschappen gaan uiteindelijk goed.
Geniet ervan!
Groetjes van Caroline

Bibi... ongeloofelijk!! Geweldig... heb ik er naast Biate weer een groot voorbeeld bij!! Ik ben 2 november gecurreteerd na 14 weken zwangerschap. Maar voel nu al ruim een week de dingen die ik voelde toen ik de vorige keer twijfelde of ik zwanger was. Uiteindelijk was dat dus zo. Ik wil dinsdag (op mijn verjaardag) een test gaan doen. Misschien wel te vroeg, maar op een of andere manier denk ik dat het al weer raak is. De vraag die ik ook aan Biate vroeg... heb je een menstruatie afgewacht, of ben je niet ongesteld geworden en nu meteen weer zwanger?!

Geniet er 100000% van!! Vertrouw er op dat het nu wel goed gaat. Iedere zwangerschap is anders...

Veel liefs,
Shir

Even een antwoord op jou vraag Shir,

Ik heb geen menstruatie afgewacht, ik heb ook nog contact gehad met de verloskudige en die zei ook tegen mij dat er medisch geen enkel bezwaar is om niet tegelijk weer zwanger te worden. Het heeft in principe te maken met het niet weten hoelang zwanger je bent, je moet dan misschien iets vaker een echo. (medisch kostenplaatje).

Dus go for it!!!

En wie weet volg je ons snel. en eh....heeeeeel veeeeeel succes met testen en een fijne verjaardag.

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan