Weer Zwanger!!!!

Wat geweldig voor je meid!!!!
Ik hoop echt dat je toch een beetje kunt genieten... Natuurlijk kan het fout gaan maar probeer maar van een positieve gedachte uit te gaan...

Ik hoop dat je een lekkere lange zomer tegemoed gaat (goede timing van je hahaha)

Geniet maar lekker.

Corina

Lieve Bibi,

Ik kon thuis niet reageren maar ik wil nog ff zegegn dat ik het helemaal te gek voor je vind. Echt super!!!
geniet ervan meis en laat ons af en toe ff weten hoe het gaat he?

Heel veel liefs van Po

He meid,

Gefeliciteerd!! Wat super!! Ik heb precies hetzelfde gehad. Hoop dat je snel een echo krijgt en een kloppend hartje ziet. Ik ben afgelopen woensdag voor een vroege echo geweest. Er was een vruchtzakje te zien met iets. Over 2 wk mag ik weer komen hoop dan dat dat iets is gegroeid naar ons grote wonder.
He succes en probeer ervan te genieten.
Liefs Biate

Lieve Bibi,

Bedankt voor je reactie dat geeft me nog weer meer hoop!! Ik hoop dat ik jou en Biate snel mag volgen!! Ik laat het morgen weten hoe het is gegaan!!

Heel veel liefs,
Shir

Ik heb vanmorgen de test gedaan... helaas negatief. Misschien ben ik te vroeg geweest met testen of misschien ga ik gewoon ongesteld worden binnenkort. Als ik wel ongesteld zou worden... ook niet erg. Ik zal nog even geduld moeten hebben (was zo'n leuk verjaardags cadeau geweest!!). Ik hoop dat het met jou allemaal goed gaat. Ik neem aan dat je naar het Juli forum gaat?! Ik zal je daar in gaten blijven houden!
Veel liefs,
Shir

Terug
Bovenaan