• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Weer zwanger

terugkomend op mijn eerder berichtje: de test was gisteren POSITIEF !!! Nu wachten op de eerste echo's en dan kan het grote genieten hopelijk beginnen...
 
Hier 3 weken geleden bevallen van een zusje voor onze knul van 5-1-11 :) drukjes maar errug genieten

@ c1: wow meid wat goed! gefeliciteerd! hoop dat de zwangerschap goed verloopt!
 
Hee Sparkle! Gefeliciteerd!! Alles goed gegaan? Hoe heet de kleine meid??

Ik mag naar eeeeeven.. dan komt er een broertje voor onze meid van 17-1-11.. Zie wel erg op tegen de drukte hoor hahaha. Ben nu 36 weken.. Spannend!
 
Sorry, al heel lang niet meer gekeken!!
Ons meisje heet Abigail. Ze is nu alweer bijna 3 maanden. En...hoe is het bij jou gegaan? Ben benieuwd! En hoe vind je de drukte...vind het zelf best zwaar...soms wilde ik wel dat er geen huishouden bestond en ik gewoon lekker met mijn kleintjes bezig kon zijn. Ook voel ik me weleens schuldig tegenover mn man....
maar verder is het volop genieten. Vooral nu Abigail al iets ouder wordt, en echt gaat spelen en praten. Zo gezellig!
Hoe gaat jouw meisje er mee om? Mn zoontje is best jaloers af en toe, dus ze krijgt nogal eens een dreun te verduren...soms alleen al uit baldadigheid!
 
Terug
Bovenaan