Weer zwanger!

Dit jaar was ik uitgerekend op 11-08, maar door de combinatie van mijn zwangerschapsvergiftiging en de regelmatig dalende hartslag van ons zoontje, ben ik op 03-07 al bevallen.
Mijn man en ik hadden voor de eerste zwangerschap al besloten dat we niet te veel tijd tussen de kinderen wilden laten. Wij schelen allebei 1,5 jaar met onze broer en zus en vinden dat erg prettig.
Dus zijn we niet begonnen met anticonceptie. We hebben er geen druk op gelegd, niet op vruchtbare dagen gelet, maar ook niets gedaan om het tegen te houden. Het moest niet, maar mocht wel.

Onze kleine man is nu bijna 6 maanden oud, dus er zit straks niet veel meer dan een jaar tussen de kinderen in. Het is sneller raak dan ik had verwacht, maar we zijn er heel blij mee :)

Ik ben nu volgens mijn berekening ook weer in augustus uitgerekend. Het zou ook begin september kunnen worden. Maar geloof niet dat ik de 40 weken ga halen, dus voor mijn gevoel wordt het hoe dan ook augustus.

Xx Nikky
 
Jeetje wat een leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd meid! En wat grappig dat je je dan kunt aanmelden bij de mamaclub van augustusclub 2013!
Een hele fijne zwangerschap gewenst!!
Wij zouden ook graag een broertje/zusje voor onze kleine willen, maar moeten weer met ivf aan de slag en dat kan wel weer een tijdje duren. Mooi om te horen dat het bij jullie wel snel gelukt is!
 
Wat een heerlijk gevoel als ik dit berichtje lees! Nu wil ik ook weer.....maar mijn kerel vind 3 kindjes in 5 jaar...meer dan genoeg!! Geniet ervan.
 
Terug
Bovenaan