Weer zwanger!

Bloempje27

New member
Hallo!!

Sinds afgelopen donderdag weten we dat we een derde kindje verwachten, als het allemaal goed mag gaan ben ik begin augustus uitgerekend. Hoewel het onze derde is is het weer net zo spannend en zit ik weer net zo in de stress of alles wel goed zal gaan. Loslaten is altijd al mijn probleem geweest, terwijl je er met piekeren niks aan kunt veranderen.

Kleine klachten zijn begonnen, wat last van gevoelige tepels en de onderrug voelt bij tijden wat moe. Maar allemaal niet noemenswaardig. We wachten het allemaal rustig af.

Wie van ons is op dit moment ook zwanger??

Liefs
 
Helaas is het fout gegaan. Nu bloedverlies en een negatieve test... kan maar 1 ding betekenen. Ik ga dit forum helaas verlaten...
 
Hey bloempje,

zag vandaag je berichtje pas. Jammer dat het fout is gegaan, nu maar hopen dat het snel weer raak mag zijn.
Wij zijn op dit moment nog niet zwanger, zijn net de eerste ronde weer ingegaan voor de 2e. Met een beetje geluk mag ik met de kerstdagen een test doen, maar hoop er maar niet teveel op. Heb me al ingesteld op een jaar, dan kan het alleen maar meevallen. Succes!
 
Ik lees nu de berichten ook pas.
Wat naar bloempje dat het mis is gegaan.
Heel veel sterkte! en hopen dat je snel weer zwanger mag zijn en het goed mag gaan.
Ik heb afgelopen juli onze 2e gekregen. Nu nog even niet weer zwanger.
 
Terug
Bovenaan