<p>Hoi, </p><p>Begrijp me niet verkeerd maar begin het flink zat te worden dat mijn zoontje van 8 maanden bijna z’n hele leventje al ziekjes is. Ik zorg met alle liefde voor hem en probeer het hem zo comfortabel mogelijk te maken maar begin me af te vragen of het normaal is. </p><p>Steeds gaat het een weekje, soms 2, goed en dan is het weer raak. Verkouden, hoesten, verhoging soms koorts. Al regelmatig bij de dokter gezeten omdat hij alles wat hij binnen krijgt weer uit spuugt. Naar zn longetjes laten luisteren. Alles is steeds goed. Ik heb 1x een kuurtje gekregen omdat hij toen ook een hele nare hoest had. Dit ging over en na een weekje was het weer terug. Op donderdagochtend ga ik altijd met hem naar babyzwemmen. Ik kijk hier altijd zo naar uit en baal dan ook zo enorm als joj op maandag al weer wat snotterig word, vaak is dit dus geen goed teken. Vind het heerlijk zo’n momentje samen in het water. Afgelopen 2 weken ben ik voor het eerst 2x achter elkaar geweest in al die tijd dat we al gaan. Andere keren was hij altijd ziek. </p><p>Weet zelf soms ook niet meer wat ik er mee aan moet. Kan hem ook niet altijd maar volstoppen met zetpillen. Is dit normaal voor een baby? Zo ja, dan ben ik alsnog blij dat ik even mijn frustratie van me af heb kunnen schrijven. </p><p>Mijn zoontje krijgt trouw elke dag zijn vitamine d druppels, bestaat dit ook in vitamine c? Heb ik zelf altijd wel veel baat bij maar vind het nergens voor baby’s.. </p>