Weerstand baby

Ons meisje van 10 maanden  is ook vaak verkouden. En ze gaat niet naar een kv. Het ligt ook niet aan het zwemmen, ze werd wel eens verkouden na het zwemmen dus wij dachten dat het daaraan lag. Maar ze werd ook verkouden toen we 2 weken ivm vakantie niet gingen zwemmen. En ik wil het haar ook niet ontzeggen want ze heeft zo'n plezier! Lage weerstand icm doorkomende tandjes was de conclusie vd huisarts. Maar die weerstand wordt alleen maar beter na elke verkoudheid. Duurt soms bij de een wat langer dan bij ander. (Wij gaan naar een zwembad waar je je kindje kan uitkleden bij het zwembad zelf. Dus heerlijk warm. Wij kleden ons eerst om en dan lopen we met haar naar het zwembad. Daar staan allemaal tafeltjes met aankleedkussen. Na het zwemmen douchen we pas met haar. En kleden we haar daar weer aan. Dan eten we nog een boterham in het gebouw zelf en dan pas naar buiten. Ideaal want nergens een overgang van heel warm naar heel koud, behalve voor ons dan haha) sterkte ermee!

Wat vervelend dat je kleine zo vaak ziek is! Zo sneu zo'n ziek kindje! 
Wat ik niet lees is of je kindje naar een kinderdagverblijf gaat. Ik werk zelf op een kdv en het is daar een broeinest van de bacteriën. Ook al wordt dagelijks alles schoongemaakt en heeft je kindje eigen beddengoed enzo. 
Duimen dat het of hard gaat vriezen of weer een stuk warmer wordt! Dan verdwijnen de bacteriën en snotneuzen weer even.
Succes en beterschap voor je kleine! 

Terug
Bovenaan