Weet het allemaal even niet meer......

Hier nog een bij wiehet echt zwaar begint te tellen nu. Vorige week was ik helemaal niet lekker en echt beroerd. Misschien is het toeval, maar sinds ik weet dat de cystes weg zijn en we door mogen, zijn meteen mijn klachten afgenomen en voel ik me weer steeds fitter worden. misschien toeval, maar ik weet het toch niet...
Mijn vriend heeft er vandaag ook last van. Helemaal beroerd in zijn bed en het enige waar hij het over heeft is dat ook hem de IUI zwaar valt. Het doet toch wat met je als het allemaal niet vanzelf gaat.

Het is jammer dat er meer mensen zijn bij wie het allemaal niet meteen lukt, maar toch ben ik blij dat ik niet de enige ben! Ik krijg veel begrip, hoor, maar het is toch 'fijner' om het van mensen te horen die ook zwanger willen worden en dan maakt het niet uit hoe lang al!

Beauty, succes vrijdag, ik mag straks weer.

Lynn, weet jij intussen al meer over de vervolgafspraak?

Liefs Daisy

Hai Daisy,

Ik weet helaas nog steeds niets over onze vervolg afspraak. Ga van de week maar weer eens bellen. Had gister avond een mega dip..... Valt me opeens zooo zwaar allemaal!

Hey Daycey,

Spannend zeg ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is.......

Je schrijft dat je een cycte had, dat komt toch ook bij pcos voor of vergis ik mij? Hoe kan Het dat die nu opeens weg is dan?

Het is idd fijn als andere mensen het weten en je bent zeker niet de enige helaas!!!! Wij hebben het nu ook een een aantal mensen verteld dat lucht zeker op....

Het is idd echt bizar wat het met je doet, ik zit ook helemaal niet lekker in mijn vel. Alle mijn gewrichten kraken zelfs degene waar ik het bestaan niet van wist. Volgens de fysio spanning....... Probeer er maar weer een beetje positief naar ge kijken want zo schieg het ook niet op maar het is moeilijk. Riep altijd ik wil geen kinderen en nu wil ik ze heeel graag en lukt het niet, zal dat mijn straf zijn ;-)

Ik heb niet eens zo over de diagnose nagedacht. Ik heb het aangenomen en ben begonnen met hormonen. Ik ben er me pas in de zwangerschap (was ronde 19 raak toen) in gaan verdiepen. En eigenlijk is het me al op mijn 19e verteld. Maar ik heb het gewoon over me heen laten komen. Misschien ben ik veel te naief geweest. Je gaat nu de malle molen in en ik vond dat een stuk prettiger dan maar aan blijven modderen. Houdt moed. Er komt nu tenminste wel actie in en je bent niet meer voor niks bezig zeg maar. Dat wil niet zeggen dat je er niet eens flink doorheen kan zitten. Dat heb ik uiteraard ook wel gehad, maar pcos is echt het einde niet hoor.

De cyste bij mij was geen blijvende cyste. Bij mij was het een follikel die is door blijven groeien. Zo'n cyste kan je lichaam zelf opruimen in 1 cyclus tijd. Weer een ander soort cyste dan met pcos, maar dezelfde naam.
Als ik door was gegaan met hormonen, was de cyste ws gaan verharden en dan was het wel een probleem geworden.

Ik kom net weer terug en mijn follikels rechts zijn zo goed als klaar voor de eisprong. Links was niets te zien, want daar zat een stuk darm met een grote luchtbel in de weg, haha! Mijn baarmmoederslijmvlies was nog aan de dunne kant voor een eisprong, maar adhv het bloedprikken kan er gekeken worden of er wel genoeg hormoon aanwezig is voor een eisprong en een evt. zwangerschap.
De iui wordt nu donderdag of vrijdag, hierover wordt ik vanmiddag teruggebeld.
Ik hoop zo dat het donderdag wordt!!

Meiden, kop op! We zitten in de molen, dat is het begin! Zeg ik heel positief, terwijl ik ook echt in de put kan zitten...

Liefs Daisy

hey Daisy!

ik hoop ook voor jou dat het donderdag al plaats kan vinden, weer heel spannend zeg!
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze zo alles kunnen zien met een echo! En dan die darm....hahahaha!!!!

Mijn ei komt als het goed is morgen...zitten we tegelijk op het wachtbankje! moet mijn NOD nog aanpassen hoor.

Ik ga echt duimen voor je!!!!!

Wat een goed nieuws daycey! Ga heel hard voor jullie hopen dat het donderdag wordt!

Hier gaat het ondertussen al beter, ben druk met werk en we zien het allemaal wel hoe het gaat lopen!

Heel veel succes meid ik denk aan je!

Terug
Bovenaan