A
Anoniem
Guest
Hier nog een bij wiehet echt zwaar begint te tellen nu. Vorige week was ik helemaal niet lekker en echt beroerd. Misschien is het toeval, maar sinds ik weet dat de cystes weg zijn en we door mogen, zijn meteen mijn klachten afgenomen en voel ik me weer steeds fitter worden. misschien toeval, maar ik weet het toch niet...
Mijn vriend heeft er vandaag ook last van. Helemaal beroerd in zijn bed en het enige waar hij het over heeft is dat ook hem de IUI zwaar valt. Het doet toch wat met je als het allemaal niet vanzelf gaat.
Het is jammer dat er meer mensen zijn bij wie het allemaal niet meteen lukt, maar toch ben ik blij dat ik niet de enige ben! Ik krijg veel begrip, hoor, maar het is toch 'fijner' om het van mensen te horen die ook zwanger willen worden en dan maakt het niet uit hoe lang al!
Beauty, succes vrijdag, ik mag straks weer.
Lynn, weet jij intussen al meer over de vervolgafspraak?
Liefs Daisy
Mijn vriend heeft er vandaag ook last van. Helemaal beroerd in zijn bed en het enige waar hij het over heeft is dat ook hem de IUI zwaar valt. Het doet toch wat met je als het allemaal niet vanzelf gaat.
Het is jammer dat er meer mensen zijn bij wie het allemaal niet meteen lukt, maar toch ben ik blij dat ik niet de enige ben! Ik krijg veel begrip, hoor, maar het is toch 'fijner' om het van mensen te horen die ook zwanger willen worden en dan maakt het niet uit hoe lang al!
Beauty, succes vrijdag, ik mag straks weer.
Lynn, weet jij intussen al meer over de vervolgafspraak?
Liefs Daisy