weet het even niet meer.........

A

Anoniem

Guest
Het is nu 21.50 en mijn meisje slaapt nog niet.
Haar om 19.00 uur in bed gelegd waarna ze een uurtje geslapen heeft en toen werd ze gillend wakker. Even bij haar geweest, getroost en weer terug gelegd maar zonder succes. Getemp (geen koorts) fles gegeven dus geen honger. Haar toch maar een zetpilletje gegeven maar niets hielp alleen maar huilen,huilen en nog eens huilen.
Ten einde raad haar er maar even uit gehaald (omdat ze eigenlijk nooit huilt alleen als er wat is) en haar meegenomen naar beneden ook daar bleef ze maar huilen.
10 minuten een gigantische poepbroek geproduceerd dus ik hoop dat dat de oorzaak was.
Ze ligt er nu net weer in en het is nog stil.........................dus wie weet

Liefs sandra

Bah,wat vervelend.
Frustrerend dat ze dan niet kunnen praten hè?
Hopelijk zat haar die ontlasting dwars en blijft ze lekker slapen...
Groetjes Tanja.

En nu???
Is het meisje weer rustig?
Hopelijk wel die arme Tess, kon ze het maar vertellen...

Liefs, Helma.

ze is iets rustiger maar ze slaapt nog niet, hoor haar af en toe nog even jammeren en snikken. Dus misschien toch nog een rustig nachtje voor ons.

Hopelijk was het de poepluier.
Ik merk wel aan Julian de laatste week dat hij ons uittest. Huilen om niks en dan helemaal happy zijn als ik naar hem toe kom en hem troost. Ik weet natuurlijk niet of dat bij jullie ook het geval kan zijn.
Succes er mee, hopelijk slaapt ze nu door!

Groetjes,
Ellen mv Julian

nou wat een nacht, ze heeft nog geslapen van 23.00 tot 24.00 en van 02.30 tot 06.30 en verder heeft ze alleen maar gehuild. Alleen als ik over haar buikje ging wrijven was ze even stil. Maar als ik stopte dan begon ze weer te huilen, ook wil ze niet drinken.
Ze ligt nu gelukkig even te slapen en hopelijk is het wat beter als ze wakker wordt. Anders bel ik misschien toch maar even met de ha.

liefs een erg vermoeide sandra

Ach arm meisje. Inderdaad even de ha bellen hoor! Als ze normaal niet zo huilt is er echt wat aan de hand!
Liefs Nelleke

Hoi Sandra,

He wat vervelend zeg voor kleine Tess (en voor jou, als je niet weet wat er is....). Gauw de huisarts bellen hoor als het niet over is zometeen. Dit is voor haar echt anders gedrag dan nornaal.......

Sterkte met je meisje en knuffel haar maar lekker en veel!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan