weet het even niet meer.........

nou ik ben erachter hoor, ze werd net wakker en toen ik haar ging wassen zag ik dat haar hele oortje vol zat met troep. Dus mevrouw heeft gewoon gigantische oorpijn gehad, die arme schat. Vorige week nog naar de huisarts geweest en toen was er niet te zien volgens de huisarts

Pffffff.............. Wat fijn dat het eruit is, hopelijk heb je nu snel je oude vertrouwde vrolijkerd terug!! Je word er toch gek van als je niet weet wat er is!!!

En tja, die oorontstekingen kunnen natuurlijk opeens de kop opsteken, maar snap heel goed dat je baalt van je huisarts!!

Groetjes
Susan

hé susan, ik weet ook wel dat een oorontsteking snel kan opzetten ik denk dat het een reactie uit vermoeidheid was.
Ze ligt nu weer lekker te slapen ( al heb ik het gevoel dat ik nog steeds gehuil hoor) en ze is weer wat vrolijker dus dan kan mama ook weer iets meer hebben.

Liefs sandra

ach, arme Tess. Hopelijk is de ontsteking weer snel weg! Beterschap! En een goede nachtrust toegewenst!

Groetjes,
mv Tijs

Hoi Sandra,

Wat een bekend verhaal, zal het aan de naam liggen. Vorige week hier het zelfde liedje en het is nu beter, maar nog niet geheel verholpen. Ook uit het niets wakker en huilen en niet te troosten. Wanneer getroost en in bed begon het huilen weer. Ben aardig wat nachtje in de weer geweest, ze heeft zelfs 1x bij mij geslapen want ik moet cursus geven en een nacht wakker is dan niet echt bevoordelijk. Maar goed om een lang verhaal kort te maken, het is over gegaan, al is het nu een week later nog niet 100%. Wat het bij mijn Tess was/is is niet helemaal duidelijk, een deel kiesjes, aandacht en verlatings angst... pff soms echt lastig als ze het nog niet kunnen vertellen.

Hopelijk knapt ze snel op.

Geef haar maar een dikke knuffel van ons.

groetjes Nanda en Tess

Terug
Bovenaan