<p>Hallo mamma’s..</p><p>ik denk dat ik het ff van me af moet schrijven.. </p><p> </p><p>Ik ben echt MEGA gelukkig met me dochtertje en ik houd echt oneindig veel van haar.. (net zoals jullie dat ook doen tegenover je kind(jes).. maar soms zit ik er echt ff door heen.. </p><p>Afgelopen weken word ze plots wakker om 5u / 5,30, en draait en draaaaait maar op dr zij.. dat kan echt zo’n 3 uur duren totdat ze klaarwakker word! </p><p>In slaap vallen is ook een hel.. haar hele ritme is gewoon weg.. ik probeer zoveel mogelijk aan dr ritme te houden want tot 3/4 maanden had ze geen ritme.. en dat was echt ontzettend moeilijk! </p><p>Haar laatste fles laat ze gerust de helft of meer staan?! ( 19:00 - 19:30 ) </p><p>ze zeurt om alles, niks is leuk.. als ik 1 sec omdraai dan is het huilen geblazen.. </p><p>( p.s .. dr tandjes komen door.. en ja ik gebruik dentinox, ik vries komkommer in, bijtring etc.. ) doe mijn best!!!</p><p>maar het lijkt net alsof niks goed is.. ik voel me ook ontzettend moe en kom echt energie te kort..</p><p>lieve mamma’s.. zeg me aub dat dit een sprongetje is of een fase .. herkent iemand dit..?! Komt het door dr tandjes ? </p><p> </p><p>Ik weet t echt ff niet meer.. PLEH!!!???</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>