weet het ff niet meer..

<p>Hallo mamma’s..</p><p>ik denk dat ik het ff van me af moet schrijven.. </p><p> </p><p>Ik ben echt MEGA gelukkig met me dochtertje en ik houd echt oneindig veel van haar.. (net zoals jullie dat ook doen tegenover je kind(jes).. maar soms zit ik er echt ff door heen.. </p><p>Afgelopen weken word ze plots wakker om 5u / 5,30, en draait en draaaaait maar op dr zij.. dat kan echt zo’n 3 uur duren totdat ze klaarwakker word! </p><p>In slaap vallen is ook een hel.. haar hele ritme is gewoon weg.. ik probeer zoveel mogelijk aan dr ritme te houden want tot 3/4 maanden had ze geen ritme.. en dat was echt ontzettend moeilijk! </p><p>Haar laatste fles laat ze gerust de helft of meer staan?! ( 19:00 - 19:30 ) </p><p>ze zeurt om alles, niks is leuk.. als ik 1 sec omdraai dan is het huilen geblazen.. </p><p>( p.s .. dr tandjes komen door.. en ja ik gebruik dentinox, ik vries komkommer in, bijtring etc.. ) doe mijn best!!!</p><p>maar het lijkt net alsof niks goed is.. ik voel me ook ontzettend moe en kom echt energie te kort..</p><p>lieve mamma’s.. zeg me aub dat dit een sprongetje is of een fase .. herkent iemand dit..?! Komt het door dr tandjes ? </p><p> </p><p>Ik weet t echt ff niet meer.. PLEH!!!???</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Dit is inderdaad een fase en helaas kan je er veder niks aan doen dan erin meegaan het is dood vermoeiend haal je haar om 5:00 5:30 haar dan de bedje uit of blijft ze nog wel liggen?
Het is soms ook gewoon lastig maar zo te lezen doe je echt alles wat je kan doen en dat is meer dan je best helaas kun je niet meer doen dan dat
Mijn zoontje is 1,5 en slaapt vaak nog geen 1 nacht door altijd word hij wel 1x wakker en dat elke dag ik heb me er bij neergelegd anders word het een strijd en dan is het nog vermoeide

Heel veel succes 

Hoe oud is je dochtertje? 
Ik herken het, hier is het net zo eerst ging inslapen heel goed nu kan ik er niet bij weg. Word vaak wakker s nachts terwijl hij eerst door sliep. 
Denk een fase

Hoe oud is je dochtertje? 
Ik herken het, hier is het net zo eerst ging inslapen heel goed nu kan ik er niet bij weg. Word vaak wakker s nachts terwijl hij eerst door sliep. 
Denk een fase

Maand lang hebben wij hetzelfde probleem gehad. Nu ging het twee weken weer prima en vannacht was eh.. Niet leuk.
Fase.. 

Hier is het ook ff niet gezellig de laatste dagen. Hadden we eindelijk een ritme te pakken... Slaapt mijn zoontje nu slecht overdag (slaapjes van max 20 tot 45 min) en 's avonds ging hij rond 21.00 naar bed en nu is het een heel karwei om hem eindelijk in slaap te krijgen en wordt hij meerdere keren per nacht wakker. En overdag is hij heel snel uit zijn doen. Veel huilen dus ? 

Wat ben ik blij dat ik allemaal “ fase “ zag staan? 

ze is de 27e 9 maandjes.. wat gaat de tijd toch snel!!! ?

zodra ze wakker word rond 05u /05:30 doe ik dr tutje in dr mond.. het lijkt net of ze die ook zoekt op dat moment.. ?‍♀️ maar met dr ogen dicht.. en ook echt MOE, draait en draaaaaait ze maar.. tot een uur of half 8/8u.. dan is ze echt goed wakker.

Ik wil me ook erbij neer leggen.. alleen! Moet echt niet jokken.. ben ik zo bang dat haar ritme met de wind mee gaat..
want ECHT, in het begin was het maar een hele chaos! ? echt een trauma aan overgehouden lijkt het net .. ?

ben allang blij dat jullie dit wel herkennen.. en met me mee kunnen praten!! Geeft me echt wel wat steun! Hoe gek dat ook klinkt ? voel me niet ALLEEN in iedergeval..

hoe oud zijn jullie kindjes ? 

?✨

Hier was het Vanacht ook feest.  Continu wakker. En ook draaien en draaien en huilen. Misschien hoort het erbij rond deze maand.. Hier ook eind van de maand 9 maand. 

Terug
Bovenaan