weet het ff niet meer..

Sprongetje? Ik geef nog wel eens een klein flesje als ze rond 5 wakker wordt, de warme melk helpt haar om weer in te slapen. Maar het hele 'niks is goed' komt hier ook in fases, bij sprongetjes vooral. Bij tanden wordt ze jammerig en koortsig. Even doorbijten en miss wil iemand even oppassen?

Ik ga is idd gelijk een flesje geven als ze wakker word.. kijken hoe dat gaat.. 

me schoonma past nu welles op.. ALLEEN die houdt ervan om alles op haar manier te doen.. ookal zeg ik duizendmaal en mijn partner ook HOE EN WAT. 
Vrouw is zoooooo koppig.. daar kan ik ook nog JAREN over door praten??
voor de rest.. me zussen, maar die zijn ook hartstikke druk, vader ook.. mn moeder is 9 jaar geleden overleden.. familie heb ik niet zo.. die zijn ons allemaal vergeten sinds mn ma overleden is.. dus ik doe echt heel veel op eigen kracht en mn man helpt mij ook welles..

vriendinnen.. mwah, of ze hebben allemaal ook kids of ze zijn druk met werk/school.. en andere type vriendinnen dit zitten nog in hun losbollige festival-uitgaans-life of a baller leven?

Adem in, adem uit! 
Ook ik zou 5 uur klein flesje geven. 
En ach ritmes en baby's. Niets zo veranderlijk als dat. En dat je schoonmoeder dingen anders doet is dat erg? Natuurlijk doet ze dingen anders. Krijg je wie weet wel flexibel kind van ;)

Me schoonmoeder propt haar elk seconde vol met eten omdat ze denkt dat ze altijd honger heeft ( wat totaal niet IS !! ), soms doet ze lompe handelingen, en wilt bovendien met alllllllllesss de controle hebben zodra ze dat niet heeft en wij zeggen er wat van dan word ze krengerig en kan ze je gerust negeren als een tiener .. dus ja ik vind dat wel erg.. 

als ik ALS moeder zijnde iets zeg en dat gaat mijn kind aan, dan wil ik wel dat ze dat respecteert. 

Ik heb dr een klein flesje gegeven.. ging goed! Mersi dames! 

Terug
Bovenaan