Weet het ff niet meer.......

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hier nog geen duivels en nog geen test gedaan.......ik wil vandaag nog even afwachten en dan morgen voordat we een weekje naar Rome gaan een test doen. Ik dacht 2,5 week geleden mijn eisprong te hebben gehad netjes na 14 dagen. Had last van steken links en s avonds een dikke klodder slijm. Was al helemaal blij dat ik zelf een eisprong had en ook nog eens netjes op tijd, dat heb ik nooit met die stomme onregelmatige cyclus.

Voel mij sinds 2 weken niet zo lekker met vlagen misselijk, niks op mijn buik kunnen verdragen, gewoon niet lekker in mijn vel. Maar dat kan natuurlijk stress zijn gezien de heftige weken die we gehad hebben. Nu had ik tot gister verder weinig klachtjes die op een naderde ongi of zwangerschap kunnen wijzen. Kreeg ik gisteren ineens wat last van mijn buik, niet echt kramp in mijn onderbuik ofzo een raar gevoel dat ik niet herken. Ben wel al een paar dagen chago en sinds vandaag zere boobies........ Ben dus bang dat mijn ongi eraan komt vandaar dat ik nog niet getest heb.

Ik voel en denk weer van alles en kaat het maar over mij heen komen....... Wordt er alleen zo moedeloos van...... Hoor weer allemaal mensen om mij heen die snel zwanger zijn bah bah!

Hoop tegen beter weten in morgen op een positieve test ;-) wat kunnen we dan met een lekker gevoel met vakantie

Lieve beauty,

Ik dacht gister nog: je nod is toch al geweest? Meid, het kan zo maar zijn dat je gewoon wel zwanger bent hoor, vind het knap van je dat je nog niet getest hebt. Hoop voor morgen op een knal positieve test (ook al denk je zelf van niet) Hoe gaaf is dat als jullie met z'n 3-tjes naar Rome gaan?!

Succes! Ik hou je in de gaten en je weet het, mijn duimen gaan in de 6de versnelling voor je!

Liefs Lynn.

hey
Hoop voor je dat positief test. Klinkt wel als een zwangere succes met testen
liefs

Ik houd de spanning erin Lynn....... Ben het wel gewend om niet te testen omdat ik noot weet wat mijn cyclus is moet ik altijd lang wachten haha

Lies88 vertel klinkt als een zwangere? Herken je dingen?

Lieve Beauty,

Ik hoop zo voor je dat je morgen een positieve test hebt!! Wachten is al irritant en al helemaal als je niet weet tot wanneer je moet wachten met een onregelmatige cyclus!

Ik duim voor je dat jullie lekker met z'n 3tjes naar Rome gaan. Voor de prijs van 2!! ;-)

Liefs

Spannend, zeg! Die positieve test mag nu wel een keer toch? En wie weet... zo lang na je eisprong is de test iig betrouwbaar!~

Mijn duimen draaien op volle toeren!

Liefs Daisy

Hey Daycey...... Ja die positieve test na een jaar is zeeeer welkom! Morgen weten we meer maar het laat mij nu niet meer los haha terwijl ik zo rustig was tot vandaag.......... Hoop dat het duimen helpt!

Lieve Beauty,

Jij leek hetzelfde beeld als ik te hebben, lange cuclussen waar je geen pijl op kon trekken.
Nu wil ik niet beweren dat jij hetzelfde hebt als ik, maar je bent ook bij de gyn toch?
Wat ik wel steeds heb zijn verschijnselen van een eisprong....maar het is een lege follikel. Alle symptonen van een gewone, goede eisprong komen daar wel bij kijken. Het kan dus zijn dat je hetzelfde hebt....Probeer jezelf dus voor ogen te houden dat de test morgen ook negatief kan zijn.

Nogmaals, ik wil niet zeggen dat je hetzelfde hebt....alleen zoals je steeds beschreven hebt lijkt het wel op wat ik heb. Mijn gyn zegt dat dit bij het beeld hoort, een lege follikel. Ik wil je alleen behoeden voor een mega teleurstelling. Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel te zeggen.

Natuurlijk hoop ik morgen een topic te zien met 'zwanger' onder jou naam!

Terug
Bovenaan