Weet het ff niet meer.......

Hoi Mascha,

Ik begrijp wat je bedoeld en ga er ook niet vanuit morgen een positieve test te hebben. Ik loop idd bij de gyn heb pcos dus niet altijd een eisprong. Ben toevallig vorige week bij de gyn geweest en vertelde haar wat ik had gevoeld..... Ik kan wel een natuurlijk eisprong hebben ondanks de pcos dus het zou kunnen maar ben mij heel bewust dat de grootste kans er is dat ik gewoon ongi wordt.

Maar de wonderen zijn de werels nog niet uit......

dat klopt zeker! Dan houden we goede moed voor morgen! laat je het weten?

Je schrijft dat je pcos hebt. Sta je daarvoor niet onder controle? Want ik heb het ook, en slik nu Clomid om een goede cyclus te krijgen. Vanaf de 1e ongidag tot bijna eisprong zhuisbezoek 2x per week om te zien of follikel groeit. Er is voor mij dus opeens een pijl op te trekken! Heel fijn kan ik je zeggen en kun je vast begijpen als ik je verhaal zo lees...

Succes, laten we heel hard duimen voor je morgen en heel veel plezier in die schitterende stad Roma...!

Liefs van Mar

Hoi Mar,

Ik sta wel onder controle vd gyn heb net een kijkoperatie gehad en was vorige week op controle. Omdat ik dacht na 14 dagen een eisprong gehad te hebben wachten we deze cyclus nog even af als die normaal is dan met ik 4 maanden zo doorgaan en anders starten met clomid.

Hoe bevalt de clomid? Heb je er veel bijwerkingen ed van?

We zullen zien morgen!

Clomid bevalt mij prima! Als je begrijpt wat ik bedoel ;-) De enige bijwerking die ik heb is 1 á 2 dagen soort van down stemming, beetje depri-achtig. Dan zit ik mezelf in de weg en heb ik 1000 plannen maar echt nergens zin in. Lastig, maar gkk van korte duur en hoort erbij.

Je schrijft dat je dacht na 14 dgn een eisprong te hebben gehad. Als je Clomid gaat gebruiken sta je na je NOD direct onder controle. Ik ga wekelijks, tot ongeveer mijn eisprong, 2x per week voor echo. Weet dus heel nauwkeurig wanneer de sprong is :) Hopelijk is je cyclus normaal, want al die zhuis bezoekjes kosten je wel veel tijd...

Succes en houd me/ons op de hoogte!

Liefs van Mar

Terug
Bovenaan