weet het niet???

A

Anoniem

Guest
Ben 1 juli gestopt met de pil.. Tot nu toe geen resultaat.
Maar ik zit nu al rond de 35 dagen, heb een rare smaak sinds gisteren in mijn mond. Drink graag koffie maar vindt het nu nergens naar smaken!
Vorige week een de weer ervoor 2x s'morgens misselijk en overgeven.
Vanmorgen een kruidvat test gedaan, die gaf een heeeel vaag steepje! Later op de dag een claer bblue test gedaan die negatief aangaf.
Wat nu? er zit niks anders op dan afwachten..

vervelend he meid dat wachten! helaas is het idd afwachten... en als het over paar dagen nog niet ongi bent dan maar weer testen...

Ik ben al 2 weken over tijd en al 3maal een negetieve test.
Morgen maar even de huisarts bellen

Als die kruidvat test een vaag streepje gaf ben je wel zwanger! waarschijnlijk deed die andere test het niet omdat je nog niet genoeg hcg in je urine hebt. test dus altijd met ochtendurine! En probeer de avond ervoor niet teveel te drinken!
Test over een paar dagen nog maar eens... dan zul je zien dat ie een stuk duidelijker is.

Ik denk dat ik je mag feliciteren!

Een vreemd lichaam hebben we soms!! Afwachten dan maar...........

Ik heb vandaag 2 testen gedaan....
1 van het huismerk van de apotheek maar die werkt met roze en daar was ik niet gerust op... Dus nog een Etos test gehaald en daar stond wel duidelijker een streep op.
Afgelopen zaterdag ook een Etos test gedaan en daar zag ik een super licht streepje dus toen was het ook al goed...

Met weinig hcg zijn de huismerktesten dus goed te doen.
Hoop houden en over een paar dagen weer testen ook al kost dit ongelooflijk veel moeite :)

succes
winx

Ik denk wel dat je zwanger bent, een streep is een streep, en die kwaaltjes had ik ook.(ik ben inmiddels 9 weken zwanger) Maar iedereen is anders, ik hoop dat je binnenkort een positieve test hebt.

Gr.

Terug
Bovenaan