weet het niet???

Spannend zeg! Ik zit ook vol spanning te wachten.. Heb al een paar dagen een rommelde buik, wat ik anders nooit heb! Hoop niet dat m'n lichaam me voor de gek houdt..!

Fijn al die berichtjes, je bent nooit alleen die ook in spanning zit!!
Wacht het even af en ga anders zaterdag nog een test doen? Kan ik dan het beste de kruidvattest van 2 voor 5 nemen? Waar hebben jullie de meeste ervaring mee?
Jullie ook allemaal succes met wachten..........

digitale test van clearblue.
Die geeft gelijk bij het overtijd zijn zwanger of niet zwanger aan.

BIj mijn vrouw haar eerste zwangerschap deed de test het pas na 1,5 week(helaas uiteindelijk een miskraam).

Ze is nu weer zwanger en de test doet het pas sinds dinsdag(1 week overtijd), maar de rest van de kwalen had ze wel al al die tijd dus wij wisten wel hoelaat het was.

Daarnaast verschild het hormoon dat wordt gemeten per tijdstip van de dag daarom wordt ook altijd ochtendurie geadviseerd. En Als je een streepje krijgt hoe licht ook ben je altijd zwanger. Omdat je lichaam alleen dan dat hormoon aanmaakt.

Die van CB zijn superduur. Ik heb de gewone CB gedaan destijds en die vond ik helemaal niet prettig met die lichtblauwe streep. Als je streepje dan al licht is dan wordt ie al snel onduidelijk. mijn ervaring met kruidvat 2 voor 5 euro is super! Ook bij een vroege zwangerschap gaf het al een licht streepje. En de kleur van het streepje is paarsig waardoor je m al snel ziet. En zeker omdat je al een licht streepje hebt gehad zal de test zaterdag wel degelijk donkerder zijn. En 5 euro is nooit weggegooid geld. Als je dan nog twijfelt kun je altijd die dure nog doen! dan zou ik inderdaad de digitale nemen! dan weet je het zeker!

Terug
Bovenaan