Weet iemand het al?

En hebben jullie al iemand verteld dat je zwanger bent buiten de verloskundige!!!
Het is nog vroeg he!
Ik nog niet maar zou het wel al van de daken willen schreeuwen, maar het is nog te pril en eerst willen we zeker weten dat alles in orde is!
Ben erg benieuwd naar de reacties uit mijn omgeving, ben erg bang dat ze negatief reageren van de derde???? Waar begin je aan!
En jullie???
Groetjes Bowi

Hebben het ook nog aan niemand vertelt. Wel moeilijk hoor, ben zo happy, en benieuwd naar de reacties van de toekomstige opa's en oma's. Het wordt aan beide kanten van de familie het eerste kleinkind, dus heel bijzonder.

Mensen zullen toch niet echt negatief reageren, alleen omdat je aan een derde begint? Is tegenwoordig toch ook lang niet zo vreemd meer? Vind het iig heel erg leuk voor je! En als er iemand wel negatief reageert: niets van aantrekken!

Ik heb het mijn beste vriendin verteld, zij is ook zwanger. Zij is inmiddels 6 weken zwanger dus ook nog heel pril, echt leuk om samen zwanger te zijn.
Verder wachten we nog even met vertellen.

groetjes

Hoi,

Wat leuk ik ben ook zwanger van de derde!
Wij hebben het wel al aan een paar mensen vertelt en de reacties zijn erg leuk maar je krijgt ook wel meteen te horen 'goh wat zal jij het straks druk hebben'!! etc. dus de reacties zijn wel iets anders dan bij een 1e of 2e kindje...
Maar goed ik denk zelf dat het allemaal wel mee zal vallen!
Hoe oud zijn jou 2 andere kinderen? die van mij 5,5 en ruim 3 jaar. : )

Wij hebben het aan mijn schoonouders, schoonzus, m'n moeder&een goede vriend verteld.
Vorige keer lang gewacht dit keer maakt het ons niet zo uit. Volgende week ga ik het op m'n werk vertellen. Ik werk in speciaal onderwijs cluster 4. Ik vertel het voor m'n veiligheid want kinderen kunnen agressief worden.

Donderdag 15 sept 1ste echo&gesprek vk

Ik heb het alleen aan een goede vriendin verteld. Zij is in december bevallen van haar derde kind. Zoals bijna iedereen wil ik het wel van de daken schreeuwen. Maar wil eerst zekerheid hebben. Volgendeweek hebben we onze eerste echo en daarna gaan we 3 weken op vakantie. Ik hoop het tot dan voor me te houden. Maar het is nu al goed te zien dus ik hoop maar dat ik het kan blijven verbergen.
liefs,
Y

Mijn kids zijn 2jr en 4 jr.
Ik denk dat ik het ook eerst aan goed vriendinnen ga vertellen. een vriendin is nu ook zwanger van de derde 11 weken dus dat scheelt niet zo veel straks.

Terug
Bovenaan