Weet iemand het al?

Wij hebben 't nog niemand verteld, ben ook bang dat ik veel negatieve reacties krijg dat we nu alweer zwanger zijn.
Is bewuste keuze, we zullen idd wel druk worden, maar hopelijk hebben ze dan wat aan elkaar. M'n dochtertje is nu 10 maand, komende vrijdag ben ik ook 5 weken.
Liefs

Ik heb het als eerst aan mijn beste vriendin verteld. Zij wist dat we probeerden zwanger te raken. Afgelopen weekend hebben we het mijn ouders en schoonouders verteld. Mijn ouders reageerden helemaal blij. Mijn schoonouders vinden het ook leuk maar waren ook een beetje van hun stuk gebracht. Mijn zwager en schoonzusje hebben nl moeite met zwanger worden. Als we de echo achter de rug hebben zijn zij de eersten die we het dan gaan vertellen. Zal nog heel moeilijk worden...

@ Vissen: Je zult het inderdaad druk krijgen, maar jullie hebben er toch goed over nagedacht? En voorheen was het heel normaal om 'zo kort' na elkaar (anderhalf jaar!) kinderen op de wereld te verwelkomen. Waarom zou het jullie dan niet lukken? Ik wens je heel veel succes en geniet van je zwangerschap!!

Hey Em,
wij wonen in 't buiten gebied, en aan beide familie's is zij de eerste. Hopelijk vind ze een leuk speelmaatje in onze tweede. Ik werk maar 2 dagdelen in de week, dus ben ook veel thuis. De oma's passen altijd met alle plezier op, dus gaat vast helemaal goed komen! :)
Liefs

Bij ons weet nog niemand het, moeilijk hoor...
Ook de derde, hebben al 2 meiden zijn in juni 1 en 3 geworden!!

Terug
Bovenaan