weet iemand hier iets over wordt nu zo onzeker

Hallo,

dit kun je ten alle tijden laten controleren, ik weet dat vrienden van mij met dezelfde vraag zaten, ook doordat ze meekregen hoe het bij ons gelopen is. Zij hebben zelfs op het moment dat ze nog niet bezig waren om kinderen te krijgen dit al laten testen, zodat ze als ze er wel klaar voor waren, niet voor verassingen kwamen te staan. Dus ik zou zeggen ga ervoor, dat is dan weer een zorg minder.
Groetjes en veel succes!

hi,

Ja we gaan volgende week gewoon even naar de huisarts en vertellen ons probleem.
Je hebt helemaal gelijk. Je loopt je nu alleen maar druk te maken misschien over helemaal niks. Ben wel een beetje zenuwachtig ben altijd zo bang dat het dan negatief is nou dan houd het gewoon op. Is het bij jullie vrienden ook goed gegaan of hadden die een ander probleem. Fijn dat je steeds reageerd.
Fijn weekend alvast.

Hoi,
Bij die vrienden van ons was het een ander probleem, hij heeft steeds ontstekingen aan zijn zaadballen. Zij moeten nu geregeld even het zaad laten controleren op het moment dat de kwalitiet dan af neemt kunnen ze kiezen om zaad in te gaan vriezen. Maar zij zijn nog niet aan het "proberen", zijn er nog niet aan toe.
Goed van jullie dat jullie naar de dokter gaan, ik hoop dat jullie een hele goede uitslag krijgen en hier heel snel een zwangerschap op volgt.
Ik wens jullie ook een heel fijn weekend en laat je nog iets van je horen?
Heel veel groetjes.

Hallo liro1,

Ik tik eigenlijk zomaar even een berichtje voor je, heb het weekend veel aan je gedacht en was benieuwd of je al een afspraak gemaakt had. Moeilijk he zo'n beslissing aan de ene kant wil je het heel graag weten en aan de andere kant ben je juist bang om het te weten  omdat het dan misschien ook  geen goed nieuws kan zijn. Mijn wereld stortte in toen we de uitslag kregen en kijk nou eens zoveel jaren later ben ik de gelukkigste moeder. Geef vooral niet op!

Groetjes Nicole.  

hoi mammie,

Je wil het niet geloven de tranen staan in mijn ogen maar ik ben ZWANGERRRRRR.
Is toch onbegrijpelijk. Wij ons zorgen maken en ik werd vanmorgen helemaal onpasselijk van alle luchtjes en ik dacht dit kan niet. Heb ik een test gedaan en een dikke plus.
Ik loop de hele dag al te ijsberen snap er niks van ben zo gelukkkig.
Wat lief dat je aan me gedacht heb dit is echt een wondertje
Liefs liz

GEFELICITEERD!!!
Dat is met recht een wondertje. Wat zul je blij zijn!

HIEP HIEP HOERA, GEWELDIG!!!!!!!
Een hele dikke proficiat, heb ik toch niet voor niks zoveel aan je gedacht.
Ik kreeg helemaal kippenvel toen ik het las, zie je wel de wonderen zijn de wereld nog niet uit. En nu maar lekker gaan genieten. Laat je me af en toe nog even weten hoe het met je gaat?
Heel veel liefs Nicole.

Terug
Bovenaan