Weet iemand iets tegen de misselijkheid

Hoi,

Ik ben inmiddels bijna 7 weken en nu ben ik zo misselijk. Hele dagen heb ik er last van. En 's nachts is het zo dat ik er niet van kan slapen.
Weet iemand iets wat hiertegen helpt?

Yvonne

Hier helpt het een beetje als ik regelmatig iets licht verteerbaars eet. Crackertjes/beschuitjes enzovoort. Met eten heel erg opletten dat ik niet vet eet. en veel kleine beetjes drinken.

Veel succes in ieder geval, niets aan als je zo misselijk bent!

Volgens mij zijn er medicijnen voor te krijgen. Misschien even vragen aan je vk? Ik weet dan mijn zusje deze medicijnen heeft gebruikt om de borstvoeding te stimuleren. Dit is één van de bijwerkingen van het medicijn. Je kan het gewoon bij de drogist kopen dacht ik.

Hoi,

meerdere keren per dag eten,kleine beetjes en neem crackers mee naast je bed,kan je smorgens als je ligt 1 eten dan gaat het al iets makkelijker,als het goed is,de ene zwangerschap is de andere niet natuurlijk maar bij mij   2 zwangerschappen hielp het goed!

groetjes en succes!

er zijn medicijnen voor emasefene heten ze, ik heb ze ook maar hoe goed ze me bij mijn zoon hebben geholpen hoe beroerd helpen ze me nu
Ik zit in hetzelfde schuitje ook veel misselijk, vooral savonds en snachts. Afgelopen nacht heb ik ook geen oog dicht gedaan. Gelukkig zakte de misselijkheid wat en heb ik net nog wat geslapen
Ik kan ook niet wachten tot ik een week of 9 ben bij mijn zoon was ik toen ongeveer weer misselijkheid vrij. Niks aan!
O ja licht verteerbaar eten, kleine beetjes het helpt echt! want is je maag leeg word je nog veel beroerder

Hallo dames,

Tegen misselijkheid kun je een aantal dingen doen. Haagse hopjes eten (van die snoepjes). Kleine slokjes cola nemen..de hele dag door..dan ga je het opboeren ipv spuugen.

Bij brandend maagzuur..wat vele na 20 weken opeens krijgen..helpen ongebranden hazelnoten zonder vliesje. Gewoon een handje nemen..begin is niet heel lekker maar je hebt het er voor over!

Sucees allemaal en geloof me..het werkt echt!

Jess

Hoi meiden

Hier nog eentje die de hele dag door misselijk is!
de ene dag gaat het iets beter dan de andere.
ik had de huisarts al gevraagd maar kreeg er niets voor.
Ik merk idd als ik de hele dag door kleine beetjes eet dat het wel vol te houden is.
Ook veel drinken! (niet in een keer natuurlijk maar ook met beetjes)
Verder kan ik ook alleen licht voedsel eten en boterhammen zijn erg lastig.
Maar maccaroni gaat er wel in :)

Nou hopelijk duurdt het voor ons meiden ook maar een paar weekjes :) en lusten we dan alles!!

X

Terug
Bovenaan