Weet iemand iets tegen de misselijkheid

hoi

ook ik ben weer heel de dag misselijk.had dit keer gehoopt dat het niet zo zou zijn.maar ja van de week kwam het toch weer opzetten.bij mijn eerste zwangerschap spuugde ik een slokje water nog wel uit en dat is nu gelukkig niet.alleen doordat ik misselijk ben kan ik minder eten ik probeer het dan echt naar binnen te werken maar een kwartier later is het weer terug.het nadeel bij mijn is dat ik daardoor te weinig energie over hou voor mijn zelf (het kindje eet alles op) en daardoor neiging heb om flauw te vallen heb dus van de dokter medicijnen gekregen waar ik niet meer misselijk door ben en weer normaal kan eten.het enige nadeel is dat ht zetpillen zijn.heb deze ook bij de 1e gehad en toen werkte ze goed moet nu nog even afwachten ben er vandaag mee begonnen.mijn dokter zegt dat zwangerschap iets is om  van te genieten en niet om ook in de eerste 3 mnd je beroerd te voelen.zwanger zijn is iets leuks.bedankt dokter!

groetjes

Hoi,
Ik heb ook veel last van misselijkheid, overgeven valt nog mee, al komt dat eens in de paar dagen ook wel voor.
Mijn moeder heeft voor mij, uit een Duitse apotheek, 2 polsbandjes gekocht. Daar zit een knopje in, die op een bepaald punt op je pols moet drukken(als een soort acupressuur). Dat zou na een paar dagen moeten helpen. Sinds afgelopen zaterdag draag ik die bandjes en ik ben vandaag minder misselijk, maar misschien is dat toeval.
Ik weet niet precies hoe die bandjes heten, dat zal ik nog eens nakijken, maar het schijnt ook te helpen tegen wagenziekte. Het is het proberen waard, dacht ik zo.
Verder helpt regelmatig kleine hapjes eten inderdaad, maar dat betekent bij mij dat ik ieder uur moet eten..... Zure etenswaar kun je ook het best vermijden.

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan