Weet iemand of een miskraam in de familie zit,of dat het iedereen kan overkomen?

Weten jullie ook of een miskraam kan ontstaan doordat het in de familie zit of kan het iedereen overkomen,zou het graag willen weten.

groetjes Bernice(6w/5d zwanger eerste kindje)

He meis,
Een miskraam kan iedereen overkomen, dat mijn moeder een miskraam heeft gehad wil niet zeggen dat dat de reden is geweest dat ik ook een miskraam heb gehad.
Zwanger raken en zwanger blijven is een WONDER.
X

volgens mij is dat niet zo hoor.
soms lijkt het alsof het bij bepaalde families meer voorkomt, maar dan heeft het volgens mij meer  te maken met het feit dat sommige families hier meer 'open'over praten. De harde wereklijkheid is dat miskramen helaas voorkomen, het overkomt ook  de meest voorzichtige vrouwen. Maar het helpt niet om je er druk over te maken. De meeste zwangerschappen gaan goed!

groetjes,
Janneke

Hoi, het kan inderdaad iedereen overkomen. Ik heb zelf 3 weken geleden een miskraam gehad, en ik ben de eerste in mijn familie die dit heeft gehad. Volgens de gyn is het "gewoon domme pech". Het is ook niet zo dat als je een miskraam hebt gehad, de kans dan bij een volgende zwangerschap groter is.

Hoi,

Ja hoor, het kan iedereen overkomen. Heeft niks met erfelijkheid te maken, volgens mijn gyn.  Mij overkwam het zelfs 2 keer. En het zit niet in de familie.  Gelukkig heb ik inmiddels ook 2 prachtige kinderen.

Groetjes, Cathy

hallo bernicee,

ik lees heel vaak jouw berichtjes en ik kan je vertellen dat een miskraam iedereen kan overkomen. probeer eens een beetje te genieten en je niet bezig te houden met dit soort onderwerpen. ik weet dat het heel moeilijk is, maar echt de zwangerschap is om voordat je het weet.

succes met je verdere zwangerschap.

gr.natalie

Hoi,
Mijn zusje heeft tot 2x toe een miskraam gehad. Ik was er ook bang voor, maar ben inmiddels 31 weken zwanger en alles gaat gelukkig goed! Ik denk dus dat het niet erfelijk is ofzo, al weet ik dat ook niet zeker!
Groetjes Jolanda

Hallo.

Ik heb vorig jaar zelfs 2 keer een miskraam gehad.
En het was is in precies te zijn in januari en in maart.
Daarna was is weer snel zwanger geraakt,ben nu 37 +4 dagen zwanger.

Groetjes Peggy.

Terug
Bovenaan