Weet iemand wat dit kan zijn?

Hi smurfjes, 
Je had de 12e een ei en de 13e bloed toch? Dan denk ik bloed van 13e eisprong of van seks? 
Na eisprong doet ei er ongeveer 3 dgn over om in baarmoeder te komen. Innesteling vanaf dag 5 ( heeft te maken met zoveel keer delen) innestelen. Maar dat kan ook 12 dgn duren voordat t innesteld. 
Bloed vandaag zou wel van innesteling kunnen zijn. 
Succes met afwachten. Hopelijk raak!! ?
Grtjs nvn

Trouwens 9de klussen 12e ei kan prima hoor. Hier heel vaak geklust op "goede dagen". De  keer dat het raak was was vluggertje, ook 3 dgn voor ei, meteen handeltje daaronder schoongemaakt. Dacht: dit wordt m niet. Nu 23 wkn zwanger. 

Gebruiker ik hoop het zo! Jij gefeliciteerd! En grappig idd dat je normaal (tenminste ik wel) ff blijft liggen zodat het er niet meteen uitloopt en jij schoongemaakt en toch zwanger! 

Nou snap er niks meer van! Denk ongesteld geworden net met afvegen roze erbij en had pas dinsdag of donderdag mijn nod

Hoi Smurfjes,
Ik herken je verhaal wel een beetje. 
Ik ben vaak een week voor de Nod steeds bijna ongesteld geweest met bruinverlies of soms kwam de menstruatie veel vroeger. 
Je hebt dan denk ik een lager progesterongehalte,misschien  door drukte of stress.
Ik hoop dat de ongesteldheid niet doorzet en je alsnog zwanger bent!
Ik duim voor je! 

Mamavankleinmeisje, dankje! Ik heb dit nog nooit gehad maar nu je stress zegt kan het kloppen dat heb ik op het moment. We wachten maar weer af! 

Smurfjes ik wil je niet te veel hoop geven, maar bij mij waren die druppeltjes bloed (ook alleen met afvegen) een week voor mijn menstruatie zou moeten komen, innesteling.
Uiteindelijk heb ik dit 3 dagen achter elkaar gehad (heel weinig bloed maar wel merkbaar met afvegen) en ben ik nu 15 weken zwanger. Nog even spanning, hopelijk test je met je nod positief! 

Juffielies gefeliciteerd!
Ik heb sinds 3/4 maanden de 1e dag rood slijm, 2e dag niks, 3e dag menstruatie maar bij een cyclus van 28 dagen. Mijn nod is pas donderdag dus dat ik gister al roze had is heel vroeg. Vandaag ook weer niks dus ben heel benieuwd morgen. Ik durf echt niet te hopen omdat de symptomen die ik heb die heb ik elke maand. 

Terug
Bovenaan