Weet iemand wat ik hier mee moet???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb vanavond een test gedaan van clear blue digitaal test duurde eerst al heel lang voordat het ging knipperen. Toen gaf hij uiteindelijk niet zwanger aan. Maar nu het volgende: ik haalde de teststrip eruit en daar zag ik wel heeeel licht een tweede streepje heb het op alle manieren in het licht gehouden en zag het de ene keer wel en de andere keer niet. ALs je ergens onzeker van wordt... Ik heb na het sporten nog weer gekeken en was nog niet veranderd. Wat moet ik hier nu mee????

Heeft iemand hier ervaring mee????

Groetjes Russell

Als ik jou was zou ik morgenochtend een test doen meis.
Dan kun je beter testen las ik op het forum, misschien heb je dan meer duidelijkheid
Wanneer was je NOD? Succes en niet teveel piekeren hè vannacht.
Onthoudt: Geen bloed geeft moed!

Gr. Nathalie

Bij ons (klusbabes) had een van de dames vorige  maand ook 2 strepen op deteststrip maar de test was verkeerd gegaan gaf hij aan.. bij een nieuwe test bleek ze zwanger..

Ik zou 1 of 2 dagen wachten dan zal er vast een wat duidelijker streep aangeven..

Maar denk wel dat je zwanger bent.. GEFELICITEERD !!

xxx Mamoetje

Sochtends of saconds maak neit meer uit tegenwoordig.. die testen zijn heel gevoelig..

xxx

Hoi Nathalie,

Nou dat is een beetje moeilijk mijn NOD ik bven begin maart ongi geworden en na een weekje rust drie dagen bruinige afscheiding ik ben toen ook met een kuur provera begonnen om de boel eens goed schoon te maken. (heb erg onregelmatige cyclus na grbuik prikpil) Na nu twee weken de laatst pil te hebben gehad heb ik nog steeds geen resultaat. Heb vorig week wel bij het afvegen en klein beetje in inlegkruisje wat donkere afscheiding gehad. Ga van de eerste week van maart uit en dan is vandaag mijn NOD. Wordt hier zo zenuwachtig van waarom niet direct gewoon duidelijk waar het op staat. Erg moeilijk hoor.

Groetjes Russell

Mamoetje,

Ik durf pas blij te zijn denk ik als ik een echte dikke streep heb op een andere test want vindt dit maar niks. Ik laat het wel even weten.

Groetjes Russell

nee mar je had wel 2 strepen op de teststaafje toch?? Dat had zij ook en achteraf zwanger.. daarom kwam ikmet dat verhaal.. heb je nog een test thusiliggen?

xxx mamoetje

Terug
Bovenaan