Weet iemand wat ik hier mee moet???

Nere heb geen test meer liggen en moet de komende twee dagen behoorlijk werken dus denk dat ik vrijdag ga testen dan ben ik nl vrij. Ik hoop het zo want dit is geen leuke onzekerheid...

Bedankt in ieder geval.

He Russ, wat naar al die onzekerheid...Ik ben het wel met de anderen eens. Wacht even een dag en ga dan nog een test doen. Kun je niet even in een van je pauzes een test halen (en doen)?

Dikke knuffel

Ps: ik hoop het zo voor je meid

Hoi Weekee,

Nee dat lukt denk ik niet ik heb een verantwoordelijk dienst en kan dus in mijn pauze niet weg. Maar ik wacht wel tot vrijdag. Ik stort me wel op mijn werk heb het erg druk dus dat gaatwel lukken denk ik.

Ik laat het jullie wel weten.

Groetjes en slaap lekker iedereen

Hallo meiden,

Ik heb de ha ff gebeld vanmorgen en die zei een streep is een streep maar als ik het zeker wilde weten kon ik wel even langs komen om nog een test te doen. Ik denk dan neem ik die van gisteravond ook mee dan kan zij het ook zien. Kom ik daar zegt ze gewoon dat ze die streep wel ziet maar dat dat ligt aan de manier hoe het ligt erop valt en dat zij dat beschouwt als negatief... Dus weer een test gedaan daar en daar kwam dus niks uit... IK WEET HET NIET MEER.

Geloof dat ik gewoon nog een paar dagen wacht en dan nog een keer test misschien heb ik dan meer geluk....

Groetjes Russell

hoi wat vervelend zeg zo'n vage uitslag...wordt je idd beetje onzeker van....pfff
Maar je zegt dat t niet meer uitmaakt tegenwoordig wanneer je test.....??!
Had ik nog nooit gehoord...
Ik geloof zelf dat t wel uitmaakt hoor...weetje waarom?!
Omdat je sochtends een plas doet zeg maar van de hele nacht. daar zit dan automatisch veel meer zwangerschapshormoon in lijkt me he. heeft de hele nacht in je lichaam gezeten...
Vandaar misschien wel beter om de volgende test x sochtends te doen...
Maar sterkte en ik hoop het beste voor je....
Liefs

He jeetje Russel, begrijp goed dat je hier onzeker van word hoor. Wacht gewoon nog paar dagen meis. Wachten duurt lang hè, maar we duimen voor je hoor.

Ook ik denk dat het wel uitmaakt wanneer je test. Idd wat MamaJM zeg. En overdag drink je ook veel enzo. Teministe ik probeer veel water te drinken. Kweet niet of het zo is natuurlijk, heb er ook geen ervaring mee. Net als met dat ontpillen. Sommigen zeggen dat het een fabeltje is en anderen ervaren er wel klachten van, dat ze ontpillen noemen.

Hou ons op de hoogte over hoe je je voelt okay?

Gr. Nathalie

Terug
Bovenaan