Weet je man/vriend wanneer je in je vruchtbare dagen zit?

A

Anoniem

Guest
De mijne niet. Heeft daar niet zoveel mee op dus heb hem ook niet verteld dat ik dit zelf wel weet.
Nu had ik dit weekend mijn super dagen en mocht er dus wel ff een xtje extra geklust worden.
Zegt ie, goh je hebt er wel zin in he de laatste dagen hihihihi .

Nog meer klus teams waarvan de partner het niet weet?

x mamaloe

De mijne wel. Ik vertel hem ook of mijn temperatuur  omhoog of omlaag is gegaan. Mijn temperatuur onthoudt hij denk ik niet, maar hij houdt wel rekening met m'n vruchtbare dagen

Hey,

mijn vriendje weet het ook!!Staat heel duidelijk aangeduid op onze kalender, niet omdat we dan meer klussen,maar minder.. vanaf deze maand gaan we proberen er tijdens de vruchtbare dagen een dagje tussen te laten.. Kijken of dat een beter resultaat geeft.

Heeft er nog iemand tips om zwanger te worden.. ik heb al gehoord dat je best even blijft liggen.. en dat de beste positie is met je benen omhoog..maar meer tips zijn altijd welkom..

Veel succes aan alle dames hier,en proficiat aan alle zwangeren.

Liefs Niunia

hoi mamaloe,

Mijn vriend weet niet wanneer ik mijn vruchtbare dagen heb. Ik zeg dat gewoon niet anders heeft ie zoiets van nu moet ik presteren. Hij vind dat goed en fijn. Zo blijft het voor hem gewoon leuk en voor mij ook. Ik weet nu zelf ook niet wanneer ik vruchtbaar ben. Ik dacht dat ik het wist maar blijkbaar niet. Ben namelijk al 18 dagen over tijd.  
Ik vind dat iedereen dat vorig zich  moet weten en als je man het graag wel wil weten vertel je het gewoon.

liefs An

Hallo,

Mijn man weet wel wanneer ik in mijn vruchtbare dagen zit. Hij vraagt er zelfs na

Ik zelf vind dat ook leuker. Je bent met zijn tweën bezig zwanger te
worden, dus wil ik ook dat hij weet wanneer het wel eens raak zou
kunnen zijn

Groetjes Marije

Ja bij mij weet hij het wel.
Dat zorgt ervoor dat we alletwee wat extra motivatie hebben  om te klussen.
Ik hou overigens deze maand voor het eerst een temperatuur curve bij, maar dat zegt hem verder niet zoveel. Eigenlijk bespreek ik alles rondom het zwanger worden met mijn man en hij ook met mij. Dat werkt bij ons het beste, maar iedereen moet vooral doen waar zij zich zelf het beste bij voelen.

Tamar

Natuurlijk weet mijn man dit soort dingen.
Ik vind dat je hier gewoon met elkaar over moet kunnen praten.
Beetje onzin om het voor je te houden.
Maar dat is natuurlijk ieders eigen mening.

Liefs, Nadine.

Ik vertelde mijn man eigenlijk nooit wanneer mijn vruchtbare dagen waren, hij heeft toch elke dag zin dus maakt het niet uit of het vruchtbare dagen zijn. Vandaag heb ik hem wel verteld dat ik van het weekend mijn vruchtbare dagen heb. Ik vertelde het deze keer omdat we een erg druk weekend hebben, dus tijd voor elkaar moeten vrij maken. Maar iedereen moet doen wat hij lekker vind, dus vertellen of niet vertellen.

Groetjes, Manon

Terug
Bovenaan