Weet je man/vriend wanneer je in je vruchtbare dagen zit?

Mijn man weet het wel ,maar ik twijfel of ik het volgende maand wel ga vertellen.Want het verplichte 'moeten' had hij toch wat moeite mee.Een beetje een bepaalde druk zeg maar.Als die druk weg is kunnen we gewoon wat ontspannender klussen misschien.Dan ga ik het niet precies vertellen maar merkt hij het vanzelf wel..

Groetjes Lene

Het is niet zo dat mijn man het niet mág weten maar het is meer zo dat ik dan het gevoel heb dat het op de agenda gaat.
En dat vind ik nou helemaal niks...
Zo van, goh je bent nu vruchtbaar, dan moet het nu maar even.
Als hij alles er wel van wil weten, ook prima hoor maar het moet wel ongedwongen blijven, vind ik dan.
Leuk dat er mannen zijn die wel helemaal meeleven op de vruchtbare dagen.
Maar ja, niet elke man is gelijk he..

groetjes mamaloe

kleine correctie, ik bedoel dat HIJ dan vind dat het op de agenda gaat.

Hallo!

Ja hoor mijn man weet het. Hij vraagt er zelf ook naar! Wel zo leuk.

Groetjes, Saskia

hoi hoi,
mijn man weet het ook, en hij vraagt er ook naar. Wel hebben we afgesproken om de natuur en liefde (lekker klef he) zijn gang te laten gaan vanuit de 'angst' dat een verplicht nummertje geen succes zal hebben. Maar goed de eerste ronde is bij ons, ondanks veel 'natuurlijk klussen' helaas negatief afgelopen.

liefs,
Stanneke

Mijn man weet het niet echt, wel ongeveer. Toen we bij de eerste veel problemen hadden om zwanger te raken, werd het op een gegeven moment niet meer ontspannen. De druk was zo hoog geworden om te presteren. Nu hebben we de afspraak dat ik het in de gaten hou, maar hij weet wel ongeveer hoe laat het is. Met een kleine meid ben je vaak moe... (niet iedereen maar wij wel), dus de frequentie ligt niet zo hoog.
Overigens is het beter om er een dag steeds tussen te laten. Dan gaat de kwaliteit van het zaad ook omhoog en blijft het leuk samen.

liefs
Fee Julia

Terug
Bovenaan