weet jullie fam dat jullie bezig zijn?

Hoi meiden,

Vraagje, weet de fam het, dat jullie bezig zijn? Wij hebben n.l een meningsverschil ik vind het niet erg als mensen in mijn directe omgeving het weet..en mijn vriend wil zelfs tot de eerste echo niks zeggen! Nu hebben we dus ruzie echt rot!

Groetjes
 
mijn ouders en een aantal vrienden en collega's weten dat wij bezig zijn of in ieder geval dat wij het heel graag willen. Achteraf gezien best vervelend dat al best veel mensen dit weten. liefs nicole
 
ik heb het ook aan een paar collega's verteld en mijn broer en schoonzus weten het.
we zouden dit in eerste instantie ook niet doen, maar het is wel onwijs prettig dat je er met iemand anders dan je vriend ook even over kunt kletsen. ( vind ik )
en wat mij ook wel prettig vind is dat mocht er iets zijn dat zij weten hoe of wat.
 
Wij hebben het aan niemand verteld dat we bezig zijn. Het lijkt me namelijk heel vervelend als mensen steeds aan je gaan vragen of je al zwanger bent, terwijl het maanden, soms zelfs jaren kan duren.
Daarnaast lijkt het me ook leuk om mensen juist te verrassen door ineens met de mededeling te komen dat je zwanger bent.
 
Bij ons weten een aantal goede vrienden het. Als het zover is zal ik de familie en alle vrienden zeker inlichten. Mocht het fout gaan dan kan je in ieder geval steun verwachten en hoef je het niet alleen op te lossen. Mijn vrienden vragen trouwens zeker niet of het al gelukt is, ze weten dat ze dat van zelf wel te horen krijgen. Ik vind het trouwens heel raar om er bij iemand anders naar te vragen. Wel vervelend dat jullie er ruzie over hebben maar ik kan me dus zeker voorstellen dat je het aan iemand (niet iedereen) kwijt wilt. Misschien dat je vriend na het lezen van de reacties verschilt van mening. Veel succes!
 
Wij hebben afgesproken dat we onze mond houden dat we bezig zijn. Als we weten dat we zwanger zijn dan vertellen we het alleen aan ouders, broers en zussen. En als de eerste 3 maanden om zijn de rest. Als ik mijn buik zolang verborgen kan houden. Een kennis heeft het al eerder verteld omdat ze haar buik niet kon verbergen en omdat ze andere kleding nodig had.
Succes met wat jullie besluiten. Wij zijn gewoon van mening dat er kan nog zoveel mis gaan. Des te pijnlijker lijkt het ons als dan iedereen het al weet.

Groetjes Biaggi.
 
Terug
Bovenaan