weet jullie fam dat jullie bezig zijn?

hoi,
wij houden het ook voor ons. Ik zie dat bij een vriendin, iedereen weet dat ze er meebezig is en het lukt niet goed bij hun, maar ze wordt extra geconfronteerd met alles doordat mensen er (met alle goede bedoelingen) naar vragen. Jwe krijgt ook zo'n sticker op.
Daarom vertellen we het niemand, wat ik zelf wel moeilijk vindt. Je hebt toch wel eens behoefte aan iemand om te overleggen. Maar ik gebruik gewoon de chat en na drie maanden vertellen we het pas (als het lukt).
succes, hoop dat het snel lukt! Ik hoop dat de ruzie al is bijgelegd...
 
Hoi,
Wij hebben aan een hoop vrienden verteld dat we bezig zijn. Maar ze vragen nu ook steeds hoe het er voor staat en dan moet ik steeds maar weer vertellen dat het nog niet gelukt is en dat is niet altijd even leuk.
 
Ook wij vertellen nu nog niets. Er wordt allemaal wel over gesproken door vrienden en familie omdat we net 2 weken getrouwd zijn. Iedereen verwacht dan dat we meteen aan kinderen beginnen. We willen ook wel heel graag dus in principe hebben ze wel gelijk maar we houden ze nog maar even zo wijs dat er niets aan de hand is :)
We willen als het zover is wel aan de directe familie en beste vrienden vertellen en daar niet mee wachten tot de 12 weken gepasseerd zijn. Zoals hier boven ook al gezegd is: ze weten dat wat er aan de hand is en mocht er iets mis gaan dan kun je hun steun natuurlijk heel goed gebruiken........
 
Hoi,
Ik ben nu 5 weken zwanger(dus nog erg pril) en veel mensen in onze omgeving wisten al dat we graag zwanger wilden worden. Nu is het dus zover en mag iedereen het ook weten. We weten ook wel dat er nog vanalles mis kan gaan maar dan heb ik toch een miskraam gehad als dat gebeurt en heb ik de steun van anderen hard nodig! Als ik over b.v 2 weken op mijn werk loop te kotsen,weten ze iniedergeval waarom...of als ik erg moe ben...
En weet je...iedereen vind het kei leuk en duimen allemaal met ons mee dat het goed gaat.(branden kaarsjes)
We gaan over 9 dagen ook trouwen en als dan een paar mensen het weten en de rest niet lekt het toch uit!
Maar we gaan van het positieve uit en hopen dat alles goed gaat...het gaat vaker goed dan fout zullen we maar zeggen.
Succes ermee en ik hoop dat jullie ruzie uitgepraat is.
Liefs Esther
 
bij ons weet de familie het we hadden het met kerst over de wensen van het nieuwe jaar etc en toen vroeg mijn familie of wij nog geen kinderen wilden ook omdat ik er nooit een geheim van heb gemaakt jong moeder te willen worden.
en ik moet zeggen dat toen ik mijn miskraam heb gehad ik mijn vriendinnen hard nodig had en nu dus ook een beetje met mezelf heb afgesproken dat als ze met het verdriet mogen delen dan ook met het plezier dus ik zal ze wel wat eerder dan twaalf weken vertellen als ik zwanger zou zijn. (maar dan wel alleen aan mijn twee beste vriendinnen hoor niet aan de hele wereld)
en door mijn miskraam weten ze ook op mijn werk dat ik graag kinderen wil heb mij een poosje ziek gemeld en het later uitgelegd.
ik werk in een leefgroep dus heb niet zoveel directe collega's.
het is dus een beslissing die je samen maakt.
succes met je keuze.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan