Weet niet meer waar ik aan toe ben :(

Lieve allemaal, heel erg bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om te reageren. Toen ik de reacties vanmorgen las, voelde ik me erg gesteund. Heel erg bedankt daarvoor.
Vanmorgen leek alles wel weer redelijk afgenomen en heb ik de vk gebeld voor een afspraak. Ik mocht de 10e langskomen.
Helaas heb ik nu sinds begin van de avond veel bloedverlies met stolsels en behoorlijk stevige krampen. Als ik naar het toilet ga, stroomt het eruit. Ik geloof nu niet meer dat dit nog goed gaat komen. Ik kom er later wel op terug. Liefs -

Dankjewel. Dinsdag 4 december werden de krampen echt zwaar en verloor ik een soort vlies wat aan de ene kant glad was en aan de andere kant vlezig. Volgens de vk was dit de volledige miskraam en was het vruchtje waarschijnlijk al twee weken eerder gestopt met groeien en was er daarom niet echt wat te zien. 'Gelukkig' maar, want ik was bang voor allerlei horrorbeelden. Ik heb de dag erna nog vrij veel gebloed, nu is het al bijna helemaal gestopt.
Het voelt heel dubbel: mijn lijf dat alles er zo gemakkelijk uit gooide en niet echt iets noemenswaardigs dat er uit me kwam, alsof het er nooit was geweest, en mijn emoties en gedachten die zeiden: 'Ja maar hallo, er was wel echt iets aan het groeien van jullie samen dat potentieel een mensje had kunnen worden.' Het voelt verdrietig, maar niet heel zwaar als een donker gat waar ik niet meer uit kom.
Veel liefs en veel geluk met jullie toekomstige spruitjes. Er komt er voor ons vast ook wel een keer een :)

Terug
Bovenaan