Weet niet waar kruipen...

Ben je al wel eens bij de huisarts geweest de afgelopen jaren? Gezien jullie al 3 jaar bezig zijn, dat is best lang. Ben jij of je vriend nooit verder onderzocht? 

Eind 2018 bij de gynaecoloog geweest hier in België gaat dat zo dus. Daar dan cystes gevonden medicatie van 2 maand en dan moesten we zelf terug proberen. Hij zei letterlijk. Je bent nog jong genoeg om kinderen te krijgen. Ben er 27... 

Ja maar dat is dus bijna 2 jaar geleden....ik ben helemaal ontdaan van je verhaal! Dat hij je nog een paar maanden tot een jaar geeft om t zelf te proberen omdat je jong bent, ok...Maar als je nu al 2 jaar verder bent zonder resultaat dan heb je toch recht op vervolgonderzoek of meer hulp?? Welke leeftijd je ook hebt!
Als de pijn niet over gaat, ga inderdaad naar de eerste hulp!! En anders zou ik morgen sowieso je gyn bellen! Misschien kun je niet direct terecht, maar dit klinkt mij niet normaal in de oren hoor! Je gyn blijft wat mij betreft hier in gebreke!
Sterkte en groet uit Nederland!

Vond wel jammer dat hij er zo licht over ging. Wou zaterdag testen als het niet doorbrak. Nu is het gewoon afzien. De pijn in mijn rug met die uitstralingen lijken wat op de pijn die ik had met mijn hevige hernia van vorig jaar. Maar die buikpijnen kan ik echt niet vatten. Heb 1x hevige menstruatiekrampen gehad toen ik 14 was en dit was beter na een warme natte handdoek. 
Hopelijk kan ik zo wat slapen en is het morgen al beter. Anders bel ik eerst eens naar mijn huisarts om te horen wat ik best doe. Zij kent mij al van kinds af aan.  
Dank jullie wel voor de raad. 

Ik herken het... helaas... Bij mij was het iedere keer het begin van een miskraam. Ik kon niet zitten, liggen, staan of lopen. Na anderhalve dag verloor ik dan ook bloed. Huisarts bellen en vragen wat je mag aan pijnstilling. 

Ik herken het ook. De eerste x was het bij mij een miskraam. De tweede keer had ook ook ontzettende krampen, dat ik gewoon over de grond kroop van de pijn en niks meer kon, uiteindelijk heb ik daar nu een gezond zoontje van 1,5 van! 
zolang er geen bloed is, houd moed! Je kan misschien een testje wagen?

Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook best wat buikpijn gehad, maar je moet wel oppassen inderdaad als het echt zó heftig is als je aangeeft dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. 
Als de pijn niet weg is vandaag toch even contact opnemen hoor! Dat je alleen naar binnen moet is niet echt een reden om jezelf niet te laten checken (in mijn ogen). 
Hopelijk ben je zwanger én zit het gewoon op de goede plek hoor! Maar dat kunnen wij zo vanaf een schermpje niet zien natuurlijk ;)

Terug
Bovenaan